sobota, 21 stycznia 2012

188. Rodzina Agent cz. I

Data: 21.01.2012 Godzina: 15:24 Muzyka: Sylwia Grzeszczak - Karuzela
 
(c) Stej

Cześć!
Co słychać? U mnie wszystko w jak najlepszym porządku! :) Jeszcze tydzień i bd. miał ferie! Ogromnie się cieszę. :) Dzisiaj sobota więc piszę notkę, bo znalazłem chwilę wolnego czasu. :)
Cieszę się, że nowy szablon zdobył pozytywne opinie. :)
Może nie będę już przedłużał, tylko przejdę do głównego tematu notki, czyli nowej rodzinki.
Miłego czytania! :)

* * *
Rodzina Agent cz. I

 
Oto Laura Agent. :) Ma dziwne oczy na tym zdjęciu... ;/

 
 
A to jej dom. :) Jestem z niego strrasznie zadowolony. :) A! I byłbym zapomniał Laura mieszka w Sunset Valley. :)

 
Nie pytajcie - sam chciałbym wiedzieć. ;d

 
Szukamy pracy i postanawiamy zostać naukowcem. ;p

 
Czas udać się na kurs ogrodnictwa.

 
"Kradzież" cudzych plonów. :p

 
 
Wkrótce poznała pewnego Sima, którym był Jared Frio. :) Został on jej współlokatorem.

 
Doskonała kucharka! Zupełnie jak Julia Model! ;d

 
Oglądanie telewizji - totalne skupienie. ;)

 
 
Zaprzyjaźnianie się z Jared'em. :) Jak się okazuje bez kodów nie jest to takie trudne. ;>

 
 
 
Nawet się w sobie zauroczyli. :)

 
 
Kwiaty! :) Ostatnio coraz częściej korzystam z "Pokoleniowych" opcji. ;)

 
Nowy wygląd Jared'a. :)

 
Sposób spędzania wolnego czasu.

 
Odkrywanie eliksirów. :)

 
No i udało mu się jeden wynaleźć, ale potem się zmęczył i spać poszedł. ;p

 
Agentów odwiedził jakiś biedny kotek, to go dodałem do aktywnej rodziny i nazwałem Waldemar. :)

 
Zakochani! :)

 
Nareszcie zaczęli ze sobą oficjalnie chodzić! :)

 
I nawet się już zaręczyli! :)

 
Nie wiem co on robi. -,-

 
Błąd graficzny. ;/ Chyba mam za dużo rzeczy z neta... ;/

 
 
Jared nudzi się na własnym ślubie! -,-

 
 
 
Laura i Jared są już małżeństwem! :)

 
Reakcja gości. :)

 
 
Krojenie tortu weselnego! :) Nie, Laura nie kroi go kwiatkiem. ;d

* * *
Zapraszam:

   
Jeśli o kimś zapomniałem - to proszę mi napisać. :)

* * *
ODPOWIE

* * *
SONDA

* * *
To na tyle! Co chcecie w kolejnej notce, która ukaże się już niedługo? Agentów, Cook, a może coś innego? :) Prosiłbym o jakieś propozycje w komentarzach. :) Do napisania! 8]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz