czwartek, 12 stycznia 2012

187. Jak w The Sims 3 przeprowadzić rodzinę do innego miasta?

Data: 12.01.2012 Godzina: 12:42 Muzyka: Sylwia Grzeszczak - Karuzela
 
(c) Elysia

Witajcie! :)
Co tam u Was słychać? Bo u mnie wszystko w jak najlepszym porządku! :) Nawet śnieg wczoraj spadł! :) I semestr już się kończy, a dopiero co były wakacje. Pewnie niektórzy z Was mają już ferie? Mi zaczynają się one dopiero od 30 stycznia, więc jeszcze te 2 tygodnie do szkoły trzeba chodzić... Wczoraj udało mi się stworzyć w końcu nowy szablon, podoba Wam się? Ja muszę stwierdzić nieskromnie, że mi przypadł bardzo do gustu. :) Dzisiaj w notce mam dla Was instrukcję do The Sims 3, mam nadzieję, że chociaż parę osób z niej skorzysta. :)
Miłego czytania!

***
Jak w The Sims 3 przeprowadzić rodzinę do innego miasta?

1. Załączamy grę i wybieramy rodzinę, którą chcemy przeprowadzić do nowego miasta.

2. Gdy już się nam wszystko załadowały wciskamy klawisz Menu opcji (F5) i wybieramy Edytuj miasto.
 
Kliknij, aby powiększyć.

3. Wyskoczy nam okno z zapytaniem, czy chcemy zapisać grę, co polecam zrobić.
 
Kliknij, aby powiększyć.

4. Gdy wejdziemy już w tryb edycji miasta, to klikamy na taki zielony domek, którym jest oznaczona parcela, na której mieszka nasza aktywna rodzina.
 

5. Wyskoczy nam o niej kilka informacji, na których będzie widoczny przycisk (folder ze strzałką) - Zapisz kopię w bibliotece czy coś w tym stylu.
 
Kliknij, aby powiększyć

6. Wyskoczy nam komunikat, że aktualne interakcje dla wszystkich Simów w tym mieście zostaną anulowane, potwierdzamy to, ponieważ jest to konieczne do przeprowadzki.
 

7. Wyskoczy nam okienko, w którym będziemy mogli zdecydować, czy chcemy zapisać rodzinę z domem lub bez, a może w ogóle anulować i pozostać w aktualnym mieście.
 

8. Następnie znów wciskamy przycisk Menu opcji (F5) (patrz punkt 1.), ale tym razem wybieramy Menu główne.
 

9. Po raz kolejny już wyskoczy nam okienko z zapytaniem, czy chcemy zapisać grę, co robimy.
 
Kliknij, aby powiększyć.

10. Gdy jesteśmy już w menu głównym wybieramy opcję Rozpocznij nową grę.
 
Kliknij, aby powiększyć.

11. Rozwijamy listę miast, jeśli jest na niej tylko Sunset Valley, to niestety, nie możemy się przeprowadzić do nowej okolicy, chyba, że chcemy zacząć wszystko od nowa w tym samym mieście. Jeżeli natomiast mamy ich więcej, to wybieramy te, do którego chcemy przeprowadzić daną rodzinę.
 

12. Następnie wciskamy Graj.
 

13. Teraz czekamy, aż się nam wszystko załaduje.
 
Kliknij, aby powiększyć.

14. Po załadowaniu wybieramy opcję Wprowadź do domu.
 

15. Zauważamy, że na liście pojawia się nasza rodzina z poprzedniego miasta w takim stanie w jakim była w poprzednim mieście (mam tu na myśli ilość jej członków itd.). Klikamy na nią.
 
Kliknij, aby powiększyć.

16. I znów wyświetlają nam się o niej informacje, na których tym razem jest opcja Wybierz, którą wybieramy.
 
Kliknij, aby powiększyć.

17. Szukamy dla niej nowego miejsca zamieszkania, jeśli zdecydowaliśmy się wcześniej na przeprowadzkę wraz z domem wyświetli nam się możliwość kupna tylko pustych parcel.

18. Gdy już wybierzemy, i wyskoczy nam chmurka zatytułowana Zagrajmy! wciskamy przycisk Zacznij grać tą rodziną!. Jeżeli natomiast chcemy jednak zmienić parcelę wciskamy wstecz.
 
Kliknij, aby powiększyć.

Pomysł i wykonanie: Domiiin!

***
Zapraszam:

   
Jeśli o kimś zapomniałem - to proszę mi napisać. :)

***
ODPOWIE

***
Informacje:
- Rodziną roku została rodzina... Ćwir!
- W roku 2012 wybory rodzin poszczególnych miesięcy nie będą się już odbywały.
- W roku 2012 prawdopodobnie nie pojawi się już po raz kolejny plebiscyt na notkę roku, tym razem 2011! :)
- Zapraszam do głosowania w nowej sondzie (link w menu)!

***
To na tyle! Strasznie się starałem jeżeli chodzi o tą instrukcję, więc mam nadzieję, że komuś pomogłem. :) Kolejna notka już wkrótce, jednak nie wiem co w niej będzie, mam pewien pomysł, ale niech on na razie pozostanie tajemnicą! :) Do napisania! 8]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz