wtorek, 31 maja 2011

143. Rodzina Model


Autor: Domiiin  Data: 31.05.2011  Godzina: 14:00  Tytuł: 143.| Rodzina Model
 
(c) Lusiaa

Cześć :). Wybaczcie, że ta długo nie pisałem, ale nie miałem jakoś czasu i ochoty, a przede wszystkim nie wiedziałem co dodać w notce. Postawiłem na kolejną część Rodziny Model ( na końcu notki drzewo genealogiczne tej rodziny ) :). 
Jeśli chodzi o "Dziennikarkę" to kolejny odcinek jest już prawie gotowy, zrobię zdjęcia i mam nadzieję, że efekt poznacie jeszcze w ten weekend. Z bieżących informacji powiem jeszcze tyle, że w najbliższym czasie na blogu pojawi się więcej niż zwykle notek, z powodowane to będzie tym, że 22 czerwca odbędzie się pewien blogowy festiwal, o którym Wam już wspominałem i chciałbym, żeby on wypadł w 150 notkę :). To tyle, życzę miłego czytania notki :).

* * *


Rodzina Model 
CZ. IX


 
No cóż, nie wiem gdzie Sandi widzi tu podobiznę Julii, ale OK.

 
A Lokaj nie potrafi wynieść śmieci. Dlaczego? Bo ustawiłem, że
z domu i do domu może wejść/wyjść tylko członek rodziny Model.

 
Michał wybiera się do pracy.

 
A Julia poprawia swoje kucharskie zdolności.

 
Biedny Jonathan, wszyscy pojechali gdzieś samochodem, a on
musi jechać do pracy jakimś motorem.

 
 
Monika ze swoją babcią (od strony matki).

 
Urodziny Jonathana.

 
Michał zmienia prace, profesja pogromcy duchów już mu (mi) się znudziła.

 
Choć Kamil tyle razy się już palił, to nie stracił chęci do majsterkowania :).

 
Obiadokolacja.

 
A mama Sandi, zaproszona przez wnuczkę na kilka dni nic by nie robiła tylko
by w jacuzzi siedziała i jadła (jak Wam wspominałem zablokowałem drzwi dla osób z poza rodziny Model, więc pani Senior Sandi nie mogła wejść do domu, żeby coś zjeść, a kiedy je już odblokowałem to leciała do tego jedzenia jak jakieś dzikie zwierze).

 
Lokaj prosi Natalię o autograf :).

 
Julia cały czas uwielbia horrory, często je ogląda, ciekawe, że się jej nie nudzi
oglądania w kółko tego samego filmu.

 
Natalia jest nauczycielką, dlatego też musi stale poprawiać swoje umiejętności charyzmy i logiki.

 
Michał poszukuje nowej pracy.

 
Natalia wybiera się do pracy.

 
Grający w szachy Michał Model :).

I na koniec drzewo genealogiczne Rodziny Model:
 

* * *

I dotarliśmy po raz 143 do końca notki, kolejny wpis(y) jeszcze w ten weekend (?) :).

Do napisania 8]!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz