sobota, 4 czerwca 2011

144. Rodzina Kaliente


Autor: Domiiin  Data: 04.06.2011  Godzina: 15:47  Tytuł: 144.| Rodzina Kaliente

     
 Wstęp: 
Cześć! Miałem już wczoraj napisać, ale byłem totalnie zmęczony. Przykro mi, ale w ten weekend nie ujrzycie jeszcze "Dziennikarki" :(, sorry, ale nie zrobiłem jeszcze zdjęć ;/. Chciałbym Was poinformować, że Rodziną Miesiąca ( Czerwca ) została... Rodzina Kaliente, która wygrała bezapelacyjnie :). Już teraz możecie głosować na Rodzinę Lipca 2011 (link w menu) :).
Jak widzicie dzisiaj prezentuję Wam nowy szablon oraz także nowy styl pisania notek, od teraz wszystko będzie tak uporządkowane (wiele blogów już tak ma, więc ja też postanowiłem to wprowadzić) :). Oczywiście czekam na Wasze opinię na ten temat :).

  Rodzina Kaliente:



W dzisiejszej notce kilka informacji o Rodzinie Kaliente :). Zapraszam wszystkich gorąco do czytania :).

W skład rodziny Kaliente wchodzą m.in.: Sonda Zapylacz 7, Flamenco i Hortensja Kaliente oraz siostry Nina i Dina . Nina wraz z siostrą mieszka w Miłowie. Obie siostry różnią się od siebie Dina chciałaby wyjść za mąż za bogatego mężczyznę, natomiast Nina pragnie tylko przelotnych romansów. Obie mogą być związane z zaginięciem Belli Ćwir, dlatego że w ich drzewie genealogicznym pojawia się kosmita, prawdopodobny ojciec Flamenca, a jak wiemy wspomniana osoba mogła zostać porwana przez kosmitów na zlecenie jednej z sióstr, a dokładnie Diny, zakochanej w Mortimerze.

Ciekawostki:
- Mężem Diny Kaliente był niegdyś Michał Kawaler, który zginął w niewyjaśnionych okolicznościach,
- Kochankiem Niny Kaliente jest Don Lotario,
- W drzewie genealogicznym rodziny znajduje się kosmita,
- Flamenco Kaliente jest pół - człowiekiem, pół - kosmitą,
- Rodzina Kaliente występuje zarówno W The Sims 2 jaki i w The Sims 3,
- W The Sims 3 siostry Kaliente mieszkają w Barnacle Bay wraz ze swoją przyjaciółką,
- W The Sims 3 nazwisko Kaliente brzmi Caliente.

Źródło: Informacje pochądzą z Simspedii, jednak tekst starałem się układać samemu.
Grafika:
Dzisiaj jedynie mam sześć baz od ikonki, przepraszam, że tak mało.
   
   
Bierzesz? (c) + info!

Nasz dział:
Przedstawiam Wam "dział", który będzie tworzony przez Was, co notkę będziecie mieli szansę wysłać tu zdjęcie Waszych Simów, jakąś informacją, bądź zamówić darmową reklamę swojego bloga, czy imprezy na nim organizowanej, wszystko to musicie kierować na e-mail:
domis1998@onet.pl .Zakończenie:
To na dzisiaj już wszystko, bardzo proszę Was komentarze i głosowanie na Rodzinę Lipca (link w menu). Do napisania 8]!

Pixelki (c) Grafiker!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz