sobota, 29 stycznia 2011

125. Rodzina Stone

  29.01.2011   13:07   domis19981
  ikonki © shitty pixelki ©   

   

Cześć, jak Wam się podoba nowy szablon? Tylko szczerze, bo mi nawet, nawet.
Nie mam nic nowego do napisania, bo przecież wczoraj notka była :), a dziękuję za przeszło 2000 komentarzy ;D jestem zaskoczony, na początku istnienia bloga myślałem, że statystyka nigdy tylu nie pokaże, ale jak widać myliłem się. Dobra przejdźmy do notki, tak jak obiecałem poznacie dzisiaj moją nową rodzinkę :).

* * *

Rodzina Stone

 
Oto Kim Stone, mieszkanka Bridgeport.

 
Długo szukała odpowiedniego dla siebie mieszkania, przez co często
się przeprowadzała.

 
Jednak wkrótce wprowadziła się do wieżowca, postanowiła znaleźć prace,
wybrała karierę Gwiazdy. W sumie to dziwne tyle czasu mam już " Po Zmroku ",
a jeszcze nigdy nie wypróbowałem tego zawodu do końca, jak już to zrobię to może
napiszę o tym notkę :).

 
Kim szybko nawiązywała nowe wiadomości, przez to, że była przyjacielska
i dobra.

 
Kim próbuje wejść do Prospierity ( bodajże ) zanim stała się sławną
osobistością.

 
Sypialnia Kim, jak widzicie obok łóżka wisi plakat " Avatara " xD.

 
Kim uczy się grać na pianinie, mam nadzieję, że wkrótce założy zespół.

 
Gotujemy.

 
Jemy.

 
Wkrótce Kim zakochała się w Reuben'erze Littler'u, ale szybko z nim
zerwała. Ale zanim to zrobiła, poprosiła go o zamianę w wampira.

 
Kim rozmawia ze swoim sąsiadem, byłym policjantem.

 
Nowy chłopak Kim - Devin Ashton.

 
Uwielbiam to zdjęcie. Devin patrzy w talerz z taką miną jakby się pytał:
- Co nie ma już więcej!?
A Kim zdziwiona jego apetytem źle połyka hamburgera.

 
- Ładny pierścionek chcę go dać naszej sąsiadce. - oznajmił Devin.
Ale tak naprawdę na zdjęciu są zaręczyny Kim i Devin'a.

 
Od razu zaczęli planować ślub, postanowili go zrobić zaraz na następny dzień.
Oboje zabrali sobie dwu dniowy urlop, a zapomniałem dodać, że zakochani pracują
w tym samym miejscu i mają ten sam poziom osobistości.

 
Dzień ślubu.
- Patrzcie wyczarowałam jedzenie. - wykrzyknęła Kim.
Niestety, simka nie dostała zniżki w sklepie na te potrawy, pewnie dlatego,
że ktoś o niej plotkuje i mówi, że oddała mocz w miejscu publicznym ( dziwne ).
No cóż, Kim sama lubi czasami poplotkować.

 
Ślub, nie wiem czemu, ale jeden z gości wyszedł w czasie wymieniania się
obrączkami.

 
Jakiś tam sim z wesela włączył sobie muzykę dla dzieci i zaczął tańczyć
do niej na blacie kuchennym.

 
Wkrótce Kim stała się wampirem. Devin natomiast wkrótce się nim stanie.

 
Kim zbiera autografy.

 
I na koniec kłótnia z sąsiadem.

* * *

Jeśli chodzi o szablon, to jest właśnie na nim ta rodzinka, a jeśli chodzi o tą miniaturkę z boku,
na której Kim zamienia się w wampira, to coś mi się stało z grą i się nie zapisała, więc tamte zdjęcie jest z poprzedniej nie zapisanej gry, a to z nowej już zapisanej :).

Co chcecie w NN? Może " Dziennikarkę "?
Do napisania 8],

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz