piątek, 28 stycznia 2011

124. Jak powiększyć mieszkanie w wieżowcu? [TS 3]

  124.| Jak powiększyć mieszkanie w wieżowcu? [TS 3]  Autor: domis19981
  28.01.2011   13:14   ikonki © Canella pixelki © NewPixel
   

Witajcie! W poniedziałek trzeba już iść do szkoły :/ po dwóch tygodniach przerwy. Szkoda :(.
Oczywiście od przyszłego tygodnia notki jak zawsze w tedy kiedy chodzę do szkoły będą się ukazywały w piątki, bądź w soboty ( przynajmniej taką mam nadzieję ). Właśnie kończę robienie nowe szablony, który pojawi się 31 stycznia, albo 01 lutego. Wczoraj w simsach stworzyłem sobie nową rodzinkę, zobaczycie ją w kolejnej notce. Dzisiaj natomiast wpadłem na pomysł ciekawej instrukcji, zapraszam do czytania i komentowania.

* * *

Jak powiększyć mieszkanie w wieżowcu?* [TS 3]
* wymagany dodatek: The Sims 3: Po Zmroku!

1. Załączamy grę.
2. Wybieramy rodzinę, której chcemy powiększyć mieszkanie.
3. Gdy jesteśmy już w naszej rodzinie otwieramy okno kodów ( ctrl + shift + c ).
4. Wpisujemy kod: testingcheatsenabled true.
5. Znowu otwieramy okno kodów.
6. I wpisujemy: BuyDebug on.
7. Kolejny raz otwieramy okno kodów.
8. Wpisujemy: moveObjects on.
9. Wchodzimy w Tryb Kupowania ( F2 ).
10. W miejscu, gdzie w Trybie Życia ( F1 ) było czarne pole, teraz pojawił się normalny
nie umeblowany pokój, a pośrodku niego srebrna kulka.
< Rysunek pomocniczy >
11. Klikamy na kulkę i sprzedajemy ją.( Delete ).
12. I tak w każdym pokoju, w którym się ona znajduje, i który chcemy dodać do swojego mieszkania.
OPRÓCZ KORYTARZA Z WINDĄ!
13. Teraz możemy sobie nasze nowe pokoje umeblować, wstawić drzwi itd.
Gdy z powrotem wejdziemy w Tryb Życia, pokoje nie znikną :).

POMYSŁ NA INSTRUKCJĘ WYMYŚLIŁEM SAM, PROSIŁBYM O NIE KOPIOWANIE!

* * *

No, mam nadzieję, że komuś pomogłem :).
Kolejna notka jutro? Zobaczymy!
Przypominam o głosowaniu w sondzie na rodzinę lutego ( w menu ).

Do napisania,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz