poniedziałek, 17 stycznia 2011

121. Rodzina Model cz. III

   121.| Rodzina Model cz.III   domis19981
  17.01.2011   14:14   Ikonki © Syjamka Pixelki © NewPixel
   

Witajcie, nie mam dzisiaj nic ciekawego do napisania, no może tylko tyle, że button bloga imorral został wyklejony, ponieważ postanowiłem skończyć ze spamem, jego button jest teraz w menu -> FAVORITE, w ramach przeprosin za darmo na jakiś tam czas. Doszedłem do wniosku, że znalazł bym czas na drugi blog, ale nie wiem o czym bym go miał prowadzić, o wszystkim? Nie wiem, jeszcze się zastanowię, a jak podejmę decyzję to Wam powiem. Zastanawiałem się co dać w notce, " Dziennikarkę ", downloads'y ( czy jakoś tak ), albo Modelów, i zdecydowałem się an to ostatnie. Aaa... no i poprawiłem troszkę szablon :).

  Nightwish - Amaranth

Rodzina Model cz.III

 
Jonathan uczy się chodzić.

 
Mól książkowy :).

 
I kolejny pożar, i po raz kolejny Julia sama gasi pożar, a strażak
wrzeszczy jak by go z zoo wypuścili.

 
- Pomocy! Ratunku! Ja chcę wyjść!

 
Jonathan uwielbia jeść.

 
Na tym zdjęciu wygląda tak, jakby mówił:
- Dlaczego mnie zostawiasz.
A no i nie wiem czy zauważyliście ostatnio, ale Julia zmieniła
kolor sukienki :).

 
Chłopiec często śpi.

 
Mój błąd, zapomniałem im kupić samochód ;/, na szczęście
sobie przypomniałem.

 
Wkrótce Julia, po raz kolejny zaszła w ciąże.

 
Takie tam różne zabawy małego Modela...

 
Ze statkiem.

 
Mały muzyk.

 
Kamil musi poprawić swoje umiejętności charyzmy, żeby być
jeszcze lepszy w pracy :).

 
W końcu awansował, dostał taki kostium, w którym jeździ
do pracy.

 
Julia udała się do SPA, do Jonathana przyszła opiekunka, a raczej
opiekun, nastolatek, który zamiast uczyć się w szkole,
zarabia pieniądze.

 
Julia całymi dniami siedziała w domu, aż w końcu wyszła
do ludzi.

 
Jonathan nauczył się chodzić.

 
Kobieta nauczyła się przyrządzać sushi.

 
Jest! Nareszcie ogródek się " naprawił ". Na szczęście udało
się jeszcze naprawić roślinki.

 
Nagle Julia zaczęła rodzić, Kamil, aż wyszedł z pracy przed czasem,
aby zawieźć żonę do szpitala, pojechali taksówką, chociaż, że mają
już samochód. Jonathan został sam w domu - spał.

 
Natalia Model.

  Nightwish - Amaranth

ikonki; 3

Mam jeszcze dla Was ikonki:

   
Bierzesz? (c) + info!
Prosiłbym o nie kopiowanie stylu!

  Nightwish - Amaranth

To tyle, a co chcecie w NN?
Download's, " Dziennikarkę ", czy kolejne losy Rodziny Model?
Głosujcie na rodzinę miesiąca ( do 20 stycznia ), link do sondy nad szeroką listą!
Jak Wam się podoba poprawiony szablon?

Wszystkie pixelki w notce © NewPixel!

Pozdrowienia dla czytelników,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz