piątek, 14 stycznia 2011

120. Rodzina Model cz. II

  120.| Rodzina Model cz. II   domis19981
  14.01.2011   15:49   Ikonki (c) simsomanka:) Pixelki (c) NewPixel
   

Cześć! A jednak postanowiłem, że napiszę tę notkę. Cieszę się, że podoba Wam się mój nowy szablon, a także zmiany, jakie chcę... wprowadzam na blogu. Dzisiaj z klasą byliśmy w teatrze nawet fajnie, ale najważniejsze, że nie było lekcji :). Nareszcie ferie, dwa tygodnie spokoju od szkoły i nauki, chociaż, że chodziliśmy do niej tylko 8 dni, to i tak musieliśmy się duuuuuużo uczyć.
Wiecie koniec semestru, wystawianie i poprawianie swoich ocen. W przyszłym tygodniu pojawi się kolejny odcinek FS o przygodach młodej dziennikarki, będzie on... a dobra nie zdradzam! Dzisiaj natomiast znajdziecie kolejne relację z życia rodziny Model. Ale zanim do tego dojdę to chciałbym Was poinformować, że w menu pojawiła się nowa kategoria, a mianowicie Seria The Sims, w której znajdziecie, okładki i opisy poszczególnych części, dodatków i akcesorii do gry, aktualnie dział jest w budowie, ale w czasie ferii na pewno go dokończę.

  Michael Jackson - Heal the world

 
Latająca książka :).

 
Julia coraz lepiej gotowała.

 
O! Nie wiedziałem, że mój Sim przenika prze obiekty.

 
Kamil bardzo się cieszył, że został ojcem.

 
Ten uśmiech...

 
Coś się stało z ogródkiem ;o, nie da się tam nic robić, trzeba bardziej zbadać tę sprawę.

 
Wkrótce na parceli wybuchł pożar, nie no fajnie, domownicy go gaszą, a strażak się rozgląda.

 
Mały Jonathan często płacze, ale ma dobrą opiekę.

 
- Dobre było!

 
Czas na odpoczynek!

 
Kamil uwielbia pływać.

 
Mężczyzna skończył wkrótce swój pierwszy obraz.

 
Idealne zdjęcie do rodzinnego albumu.

 
Włamywacz, na szczęście ukradł tylko fortepian, który i tak mnie denerwował.

 
Te kilka alarmów, który są w domu Modelów, działają, w sama porę zjawiła się policja.

 
Kamil uwolnił włamywacza, bo ma dobre serce, a tak po za  to ja chciałem sprawdzić o co chodzi  z opcją " Uwolnij ", włamywacz ładnie podziękował, obiecał, że się odwdzięczy  i uciekł, policjant wręcz przeciwnie.

 
Nowość! Kamil gotuje!

 
Dziwne schody xD.

 
I urodziny Jonathana.

 
Ale mina!

 
Jedzenie urodzinowego tortu.

 
Oto Jonathan jako małe dziecko.

 
Pokojówka kradnie tort :).

  Michael Jackson - Heal the world

Chciałem zrobić dłuższą tę notkę, ale myślę, że taka wystarczy.

Co chcecie w NN?

Wszystkie pixelki w notce (c) NewPixel.

Pozdrowienia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz