piątek, 31 grudnia 2010

116. Wybieramy notkę roku 2010!

 
(c) Lusiaa | BoxSims

Cześć!

I znowu mi się nudziło, to zrobiłem nowy szablon, ale tym razem na mojego bloga :).
Podoba mi się ten styl.
Dzisiaj w notce, jako iż jest ostatni dzień roku, dodam głosowanie na notkę 2010!
***
Notka roku 2010!

Sprawa wygląda tak, na blogu pojawiło się ok. 115 notek, spośród tych wybieram wszystkie notki, które zdobyły powyżej 30 komentarzy, niestety większość z nich to spam, no ale cóż..., jeśli chodzi o notki konkursowe, z moimi pracami, na Wasze konkursy, bądź z Waszymi pracami, na moje konkursy, to je też dodaję, bo może komuś spodobała się moja praca konkursowa, bądź pomysł z konkursem na moim blogu, i chce na tę notkę właśnie zagłosować :).
No myślę, że wszytsko jasne, jeśli chcecie, jeszcze raz zobaczyć.przeczytać jakąś notkę, kliknijcie, obok każdej na : " KLIK ". Nie brałem pod u wagę SN, i podstron z menu :). No i oczywiście tej notki, jęsli zdobędzie 30 K :). ( zdobyła ).

Lista notek biorących udział w konkursie:

46.| Kariera Sima TS 3 - Medycyna! KLIK
49.| I etap - Kuchnia [sims3fan1]! KLIK
70.| Praca dzieci! KLIK
76.| The Sims 3: Po Zmroku! KLIK
78.| Jak wywołać trzęsienie ziemi, konkurs! KLIK
86.| Zdjęcia z gry, grafika. KLIK
91.| I etap KLIK
93.| Podróże w czasie KLIK
94.| Zdjęcie miesiąca, animacje! KLIK
95.| Scary House odc.2 KLIK
96.| Scary House odc.3 KLIK
100.(!)| 100 notka! KLIK
108.| Miksologia KLIK
109.| Rodzina Diabeł KLIK
111.| " Scary House " odc.4 KLIK
114.| Świąteczny Blog-Sims! KLIK
115.| Sesja taneczna, nagłówek KLIK

17 notek :).
Przypominam, że w notkach konkursowych, w których ja oddawałem swoje prace, bierzecie tylko to pod uwagę, a w konkursach organizowanych prze ze mnie pomysł, i przebieg.

Głosujecie od dzisiaj do 02.01.2011 w tej:

SONDZIE!
Swoje opinie i faworytów możecie także wyrażać w komentarzach :).
***

  
Dużo petard na niebie,
Dużo szczęścia dla ciebie,
A gdy domis19981 śle życzenia,
Niech się spełnią twe marzenia!

Także w skrócie:
Udanego sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku 2011!

Do napisania 8]
( już w nowym roku )!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz