wtorek, 28 grudnia 2010

115. Sesja taneczna, nagłówek

 
(c) Luflee | sim-studio

Cześć!

Jak Wam minęły święta? Mi dobrze.
Dziękuję, za wszystkie prezenty i życzenia.
Podoba Wam się nowy szablon, taki prosty, ale ładny :).
Już od stycznia na blogu pojawi się nowe FS, ponieważ zrezygnowałem z
" Scary House ", tak szczerze, to nie miałem już na to pomysłów, a te nowe
będzie całkiem inne. W dzisiejszej notce znajdziecie: sesje taneczną ( 6 zdj. ),
oraz nagłówek, który zrobiłem kiedyś z nudów. Dobra nie zamęczam, tylko przechodzę, do tematu
notki :).
***
Sesja taneczna

    
    


( klik w miniaturki )
Bierzesz?
(c) + info!
***
nagłówek

Nudziło mi się to zrobiłem:
 
Nie zamazuj podpisu!
Bierzesz?
(c) + info!
***
To już wszystko, co na dzisiaj przygotowałem, miało już nie być notki przed Nowym
Rokiem, ale chciało mi się, to napisałem :).
NN może w sylwestra, ale nie jestem pewien :).

Do napisania 8]!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz