poniedziałek, 13 września 2010

91. I etap!

Cześć!

Jestem okropnie zły ;/, czemu? Bo prace konkursowe przysłały tylko
2 blogi, pozostałe mają czas do 16 WRZEŚNIA!
***
1 etap - GŁOSOWANIE!

1. meesims.blog.onet.pl
 
na obrazku moja Simka, Shellie, wklada rybki do akwarium :)

2. Agaciaa98.blog.onet.pl
KLIK
( nie chicałem go pomniejszać, gdyż nic by na nim nie było widać :))
" Jestem wróżką! Tak będziesz wyglądał w przyszłości. !


3. simcenter.blog.onet.pl
 
( Przepraszam, za pomniejszenie pracy )
Dylan: Rany, gdzie ja zostawiłem Coli?(Chodzi o szczeniaczka)

4. fociografcio.blog.onet.pl
REZYGNACJA!!!

5. diamondcherry.blog.onet.pl
Praca nie została przysłana!!!
CZAS DO 16 WRZEŚNIA!!!

Głosujecie w komentarzach wpisując tylko
numerki danej pracy. Możecie oddawać głosy tylko
i wyłącznie na blogi, które oddały prace konkursowe!!!
Możecie głosować na siebie, ale na swoją pracę
możecie oddać TYLKO 1 GŁOS! A na pozostałe nawet i
1 000 000!!!
Głosujecie do 17.09.2010 godz. 10:35!
Blog, który w pierwszym etapie dostanie najwięcej głosów:
10 komentarzy!!!
W tym etapie nikt nie odpada!!!
***
Na dzisiaj to wszystko kolejna notka już
17 września!
Zachęcam do obejrzenia działu:
Program FotoStory w Menu :).

A no i jeszcze reklamki; 1:

simcenter


Do napisania 8]!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz