sobota, 18 września 2010

92. Wyniki!

Cześć!

Na samym początku chciałbym Was przeprosić, że nie napisałem wczoraj notki,
ale byłem bardzo zmęczony po szkole. Jest jeszcze jedna sprawa dotycząca głosowania
otóż sheezie zapytała się czemu głosować może każdy, a nie tylko osoba z adresem bloga
czy osoba zalogowana, otóż jest to złe rozwiązanie, bo jeśli głosujący nie bloga?
Ja chciałem, żeby głosował każdy, a moim zdaniem inteligentni ludzie
nie głosowali by sami na siebie pod innym nick'iem.
W dzisiejszej notce:
[Wyniki]
***
Wyniki!

Oto wyniki Waszego głosowania w I etapie:
1. meesims - 1 głos
2. Agaciaa98 - 11 głosów
3. simcenter - 2 głosy

Etap II - Moja ocena!

1. meesims
 
na obrazku moja simka Sheellie wkłada rybki do akwarium :)
Ocena:
Praca całkiem ładna, pisałaś, że ją przerobiłaś, oczywiście nie zabroniłem
tego robić i wygląda to całkiem ładnie :). Sam pomysł z tym
wkładaniem rybek do akwarium jest fajny. Opis dokładnie opisuje
to co się dzieje na zdjęciu, ale jeden minus praca za jasna.
     9/10pkt.

2. Agaciaa98
KLIK
" Jestem wróżką! Tak będziesz wyglądał w przyszłości. !
Ocena:
Już na samym początku piszę: PRACA ZA JASNA!
Jestem ciekaw czy ją przerabiałaś, bo simka tak jakby była
w powietrzu i to właśnie dziwnie wygląda. Nie podoba mi się opis, w ogóle nie pasuje
do obrazka.
6/10pkt.

3. simcenter
 
Dylan: Rany, gdzie ja zostawiłem Coli?(Chodzi o szczeniaczka)
Ocena:
Nie wiem jak Wy, ale jest to moim zdaniem najlepsza praca ze wszystkich,
taka zwykła, nie przerobiona, nie jasna, no po prostu jednym słowem: Świetna!
Opis także mi się podoba.
10/10pkt.

Dodatkowe pkt.:

Za wklejenie bannera:
Wszyscy +10pkt.

Za najszybsze wysłanie pracy:
simcenter +5pkt.

Minusowe pkt.:

Za wyslanie pracy po terminie:
Agaciaa98 -5pkt.

Nagrody ZMIENIONE(!)*:
1m.: 20 komentarzy + Button na miesiąc w uniwersalnej + Dyplom
2m.: 10 komentarzy + Button na tydzień w uniwersalnej + Dyplom
3m.: 5 komentarzy + Button w NN + Dyplom
* Nagrody zmienione z powodu braku czasu, przepraszam :(.

Wyniki:

1 miejsce: simcenter 2+10+10+5=27pkt.
2 miejsce: Agaciaa98 11+6+10=27 - -5pkt. = 22 pkt.
3 miejsce: meesims 1+9+10=20pkt.

Dyplomy:
simcenter:
KLIK
Agaciaa98:
KLIK
meesims:
KLIK

Komentarze postaram się oddać jak najszybciej.
***
Kolejny odcinek FS, dopiero za tydzień, zapraszam :).

 

Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz