poniedziałek, 30 sierpnia 2010

86. Zdjęcia z gry, grafika.

Cześć!

W dzisiejszej notce mam dla was kilka zdjęć z gry oraz grafiki.
***
Zdjęcia z gry!

 
- aaa! Moja ręka na pomoc, ratunku! xD

 
- O, nie! Muszę iść do dentysty.

 
- Moje oczy!
- I moje też!

 
- Gdzie to mleko!?

 
- Zlecieć, czy nie zlecieć? :)

 
- Ojej! Ja latam!

 
- W młodości chciałam być modelką!

 
- Hm... Dlaczego widzę spadającą gwiazdę w swoim domu???

 
- Chwila, mam wizję... zostanę aktorką!

 
Wiecie, że w Simowej TV w TS 3, postacie są z TS 2?
Z tyłu widać SimBot'y z TS 2: Własny Biznes!
***
Ikonki; 3

 
textury: (c)deviantart!
Bierzesz? (c) + informacja!

Animacje; 1

 
Bierzesz? (c) + informacja!
***
Następną notkę przewiduję za 2 dni, w której
umieszczę informacje o działalności bloga w czasie
roku szkolnego i może jakąś instrukcję i małe info
o FS!

Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz