środa, 1 września 2010

87. Grafika, informacje.

 
© Luffle z sim-studio!

Cześć!

No i zaczął się ten rok szkolny, na końcu notki znajdziecie informacje
o działalności bloga przez ten czas.
***
Ja wiem, że teraz często dodaje te ikonki i animacje, które
stworzyłem, ale już wkrótce będą ciekawsze notki, naprzykład
FotoStory (FS).

ikonki; 4

 
 
texturki - © deviantart!
Bierzesz? © + info!

Takie trochę nieudane dzisiaj te ikonki wyszły ;(, no
ale mówi się trudno xD.

animacje; 2

 
 
Bierzesz? © + info!
***
No, a teraz informacje!

Jak już zapewne wiecie zaczął się rok szkolny (;/)!
W tym czasie blog-sims się troszeczkę zmieni,
nie ukrywam, że ten szablon, jest taki, no taki
" zwykły ". Ale nie chcę mi się już robić
nowego, bo nie mam teraz na to czasu, więc
ustalmy, że zostanie on przynajmniej do końca października.
Notki będą się pojawiać w piątki i niedziele, w każdy piątek
postaram się dodać nowy odcinek " Scary House ",
a w niedziele będą normalne, zwyczajne notki np.: foty z gry,
instrukcje itd./itp. .
Zauważyłem, że najczęściej dodaje tu tą swoją grafikę, która
zresztą nie jest zbyt ładna xD, a więc postanowiłem
założyć bloga z grafiką, ale to jeszcze dużo rzeczy muszę zrobić m.in.:
szablon, planuję, ze ten nowy blog powstanie w październiku ;D.
Jeśli chodzi o inne ważne sprawy dotyczące bloga to
będę Was o nich informował na bieżąco.
Z początkiem października na blogu MOŻE zorganizuje
konkurs na Najlepszą Fotką z The Sims 1/2/3.
Na razie to wszystko
Do napisania 8]!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz