środa, 25 sierpnia 2010

85. Wróciłem, Simka Sukscesu - dalsze losy!

Cześć!

Wróciłem już z wakacji, i niestety jestem strasznie zły! Dlaczego?
Ponieważ znowu ktoś podpisuje się moim nick'iem i obraża innych,
tym razem ofiarą padł ADI z sims-4ever, pamiętacie jak mówiłem,
że podpisuję się bez tyldy (~), a tak podpisują się tylko zalogowani,
to autor komentarza dopisał " Jestem nie zalogowany ".
Więc nie myślcie sobie, że to byłem ja.
A jak podoba Wam się nowy szablon? Mi osobiście się podoba xD.
***
Simka sukcesu - dalsze losy!

Pamiętacie jeszcze Karolinę Skalską? Nie? Zachęcam
do przeczytania notki nr. 74.

 
A więc Karolina postanowiła dbać bardziej o zdrowie
i zaczęła pić tylko soki z pomarańczy xD!

 
Dzięki piciu soków z pomarańczy, Karolina bardzo schudła
i w związku z tym postanowiła przejść metamorfozę stylu!

 
Oto nowa i odmieniona simka sukcesu ;D!

 
Karolina doszła na szczyt profesji Detektywa i postanowiła
zostać Lekarzem gdzie została Światowej Sławy Chirurgiem!

 
W jej mieście Simowie bardzo ją uwielbiali, ale Karolinie
ciągle spać nie dawała profesja: Stylisty, która jej nie wychodziła!
 Więc postanowiła spróbować jeszcze raz i... udało jej się!

 
Najdziwniejszą rzeczą jest to, że Karolina ma auto, a cięgle
jeździ taksówkami ;p.

THE END!
***
Byłą to już chyba ostatnia część historii o tej simce.
Na koniec mam dla Was SONDĘ: KLIK!

Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz