piątek, 8 czerwca 2012

203. Rodzina Agent cz. VIII

Data: 08.06.2012 Godzina: 16:00 Słucham: Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe

 
(c) Addie

Cześć! :)
Co tam u Was? U mnie wszystko w porządku. Dzisiaj zaczyna się EURO, będziecie kibicować? czy może jednak wolicie robić coś innego? ;p Ja mam zamiar obejrzenia w tym roku większości meczy, chociaż nie wiem czy mi się to uda. xd Cieszę się, że spodobała Wam się ostatnio moja sesja. Na dzisiaj przygotowałem rodzinę Agent. :)
Miłego czytania! :)

* * *
Rodzina Agent
cz. VII

 
Urodziny Jared'a! :)

 
Lena zaszła w ciążę ;)

 
dziadek Jared ze swą laską ;p

 
gotowania xd nie pamiętam już czy przypalił czy nie ;d

 
dokarmianie rybek, cały czas zapominam tego robić i ciągle nowe ryby muszę kupować -,-

 
Lenny rzeźbi rzeźbę :)

 
Laura postanowiła zasadzić troszkę więcej roślin ;)

 
ładne widoczki mają :3

 
fotka przedstawiająca 'dzień z życia Agentów" xd

 
Z Kevin'kiem :)

 
 
Laura stała się staruszką.

 
 
Henryk :3

 
'klik klik klik klik klik' xd

 
urządzamy przyjęcie :)

 
za dużo wypiła? xd

 
urodzinki! :)

 
po metamorfozie (cały Nick prawda?) :)

 
 
Henryk dorasta ;p

 
z Cheri <3

 
szczęśliwi przyszli rodzice :)

 
Lena rodzi

 
dobranoc! :)

 
Tom :)

 
duch Waldemara (pamiętacie go jeszcze?)

 
rozmowa zwierzaków:
- Hau, hau!
- Miau, miau! xd

 
śpiący duch :)

 
nowa pracownia ;p

 
karmienie :)

 
 smacznego! ;d

 
 
Kevin :)

 
I na zakończenie - rodzinne zdjęcie. :)

* * *
Jeszcze mam taką małą informację, że konkurs z 200. notki nie został rozstrzygnięty - przepraszam. Do napisania! 8]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz