czwartek, 31 maja 2012

202. Sesja

Data: 31.05.2012 Godzina: 16:55 Słucham: Loreen - Euphoria

 
(c) Inssy

Witajcie! :)
Przepraszam za moją długą nieobecność, ale jak się pewnie możecie domyślić spowodowana była ona w dużej mierze licznymi błędami i awariami na Onet.Blogu. Choć nie tylko, ostatnio miałem dużo nauki, zbliża się wystawianie ostatecznych ocen, więc trzeba poprawić co się da. ;p Mnie akurat na świadectwie z czerwonym paskiem zależy bardzo i mam nadzieję, że ten cel uda mi się osiągnąć. :) Tak wgl. to założyłem nowego bloga na Bloggerze, ale nic tam nie napisałem, bo uznałem, że mam sentyment do mojego Blog-Sims. <3 Więc raczej będziecie się jeszcze musieli tutaj troszeczkę ze mną pomęczyć. :D Jak widać zmieniłem szablon i to nawet kilka razy, ale z tego obecnego jestem mega zadowolony. :) Te kolorki, tekstury, stock'. ;) Większości pochodzą z inconditionally (polecam). Dzisiaj w notce skromnie - tylko jedna sesja wykonana już za pomocą PosePlayer'a - mam nadzieję, że się Wam spodoba! :)

 
POBIERZ

Na dzisiaj to tyle. ;) Mam już przygotowaną kolejną część Agentów, więc możecie się ich wkrótce spodziewać. ;p Jeszcze chciałbym tylko napisać, że nie wiem czy Onet.Blog 'pozwoli mi' poinformować Was o nowej notce, więc z góry przepraszam jeżeli tego nie zrobię.
Do napisania! 8]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz