niedziela, 15 kwietnia 2012

199.| Zapowiedź imprezy. Nagłówki.

Data: 15.04.2012 Godzina: 10:06 Słucham: Mandinga - Zaleilah

 
(c) Noreen

Witajcie! :)
Nie wiedziałem co dać w notce, więc mam dla Was zapowiedź 200 notki i dwa skromne nagłówki. :)

* * *
Zapowiedź 200 notki!

Tak, tak, tak - już wkrótce 200 post. Serdecznie chciałbym wszystkich na niego zaprosić, za tworzenie dodatków już się zabrałem, więc także mało ich nie będzie. :)
Przygotowałem również baner, jeżeli ktoś chciałby wkleić, na pewno jakoś postaram się odwdzięczyć! :)

 

* * *
Nagłówki; 2

Tylko dwa i to na dodatek bardzo do siebie podobne, ale moim zdaniem nawet ładne, mam nadzieję, że Wam również się spodobają. ;)

  
POWIĘKSZ

 
POWIĘKSZ

(c) porozrzucana, inconditionally, deviantArt
bierzesz? proszę o (c) i informację

* * *
I to by było na tyle! Do napisania! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz