sobota, 21 kwietnia 2012

200. 200 notka!

Data: 21.04.2012 Godzina: 11:40 Słucham:Kelly Clarkson - Stronger (What Doesn't Kill You)

 
Witajcie! :) Właśnie dzisiaj na Blog-Sims pojawia się już 200 post. :) Bardzo chciałbym podziękować Wam za to, że tak długo ze mną wytrzymaliście. Przez ten czas poznaliście wiele moich rodzin, mieliście okazję przeczytać moje FotoStory, a także oglądać i pobierać wykonaną przeze mnie grafikę. Dużo tego było, więc jeżeli ktoś jest zainteresowany pierwszymi rodzinkami, pierwszą grafiką itd. to zapraszam do lektury poprzednich postów. :)
Jak widzicie zmieniłem szablon, jestem z niego ogromnie zadowolony, kolorki trochę podobne do tych z II urodzin, prawda? :)
Nie przedłużając już dłużej życzę miłego czytania notki!

 
"WITAJCIE!" taki tytuł notki mogły ujrzeć osoby wchodzące na Blog-Sims dn. 18 lutego 2010 roku, a było ich niewielu. Pierwszy post nie był niezwykłym, blog zapowiadał się na kolejny nie popularny 'Simowy dziennik' jakiejś osoby, która założyła go tylko na parę tygodni, a za kilka miesięcy nikt już o nim nie będzie pamiętał. Jednak tak nie było. Od początku wierzyłem, że tutaj, w tym miejscu czeka mnie pewnego rodzaju przygoda - i nie myliłem się. :)
Jak było na początku? Tak sobie: słaba szata graficzna, którą i tak lubiłem, nudne notki, które i tak uwielbiałem i... zerowa statystyka! Tak prezentował się blog po kilku postach, Większość dawno by już zrezygnowała - ja nie potrafiłem...
Po jakimś czasie zapoznałem się z paroma cudownymi blogerami, którzy później nagle zniknęli z blogowego świata, aczkolwiek ja ich nie zapomnę, bo to głównie dzięki nim piszę teraz tą notkę. :)
W sumie to dalej było już w porządku, owszem czasem zdarzały się słabsze dni, w których blog znów stawał się 'niewidoczny' wśród wszystkich innych, ale na szczęście szybko one mijały.
Cały czas starałem się coś tutaj zmieniać, blog przechodził wiele metamorfoz, szczególnie jeśli chodzi o wpisy, Najpierw notki były 'nieestetyczny', czyli: wielkie litery, pisane jaskrawymi kolorami, co 'odstraszało' innych, a ja udawałem, że mi to nie przeszkadza... No cóż...
W końcu doszedłem do wniosku, że muszę coś zmienić i zmieniłem - pisałem mniejszą czcionką i łagodniejszymi i przyjemniejszymi dla oka kolorami. Również tło się zmieniło, z połączenia intensywnej zieleni z ciemnym niebieskim przeszedłem na: błękit, czerwień, czerń, szarość itd. Wkrótce zacząłem urozmaicać swoje posty, dodawałem pikselki, suwaki itp.
Pewnego razu zamrzyłem sobie, żeby cała notka była tak 'uporządkowana' na: wstęp, temat notki, grafikę, informacje itd. Przez pewien czas trzymałem się tej regułki, lecz w końcu doszedłem do wniosku, że za dużo z tym zachodu i powróciłem do 'klasycznego' stylu, który widzicie do dziś.
Wiele się zmieniło, jak widać. Kiedyś nie dodawałem obrazków na początku notek pobranych od Was, bądź zrobionych przez siebie - zapominałem, nie umiałem wybrać.
Tak w sumie, to nie wiem co mam jeszcze napisać. Chyba nie będę już nie potrzebnie pisał (choć ja uważam, że to jest potrzebne, szczególnie dla osób piszących bloga od niedawna, aby wiedzieli, że warto próbować, niezależnie od statystyki, czy też popularności, bo raczej nikt już już drugą Luflee, czy tonnie_ nie będzie, bo każdy jest inny).

 
Myślę, że gdybym chciał wypisać wszystkie osoby, którym dziękuję, to na pewno bym o kimś zapomniał, a tego bym nie chciał, więc napiszę krótko, zwięźle, ale szczerze, że:

DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM! :)
Pragnąłbym także złożyć podziękowania osobą, które wkleiły baner imprezy - DZIĘKUJĘ! :)

  
Ostatnio wpadłem na taki pomysł. :) Blogowy alfabet! :) Co Wy na to? Mam nadzieję, że się Wam spodoba. :)

A jak Agenty
Chyba każdy 'aktualny' czytelnik zna tą rodzinkę. Jej założycielką jest Laura, która wyszła za mąż za Jareda, urodziła dwójkę dzieci, które same mają już swoje rodziny. Jesteście ciekawi ich losów?

B jak bałagan
Czyli 'coś' co panowało na blogu na początku.

C jak credit
Przez długi czas nie wiedziałem co to takiego jest. To słowo musiało się tu znaleźć. xd Jego popularny skrót to (c).

D jak Dominik
Imię autora bloga.

E jak estetyczność
"Coś" co cały czas chcę osiągnąć na tym blogu.

F jak film
Próbowałem wiele razy stworzyć w Simsach jakiś film, niestety nic ciekawego z tego nie wyszło...

G jak grafika
Obrazki, ikonki, animacje, nagłówki i wiele, wiele więcej! Mnóstwo tego na blogu! :)

H jak historia
Czyli jeden z elementów, który obowiązkowo musi znaleźć się na urodzinowej imprezie Blog-Sims!

I jak ikony
Obrazki graficzne, najczęściej o wymiarach 100x100 px. inaczej zwane avatarami. Uwielbiam je robić! :)

J jak jakość
Kiedyś bardziej skupiałem się na ilości, jednak jakiś czas temu doszedłem do wniosku, że jest to głupie. Można dodać mniej dodatków, ale w lepszej jakości.

K jak Kamyczek
Pierwsza rodzinka, która pojawiła się na blogu.

L jak limit
... zamówień, które kiedyś można było składać na blogu. :)

Ł jak łał (wow)
Jak wchodzę na czyjeś blogi, to często wymawiam "łał". :)

M jak Modele
Osoby czytające już tego bloga od jakiegoś czasu, bardzo dobrze chyba tę rodzinkę, której pojawiło się aż 14 części.

N jak nie mam pomysłu
Nie wiem co by tu napisać. xd

O jak obrazki
Często je tworzę. :)

P jak polecenie
Blog-Sims został 2 razy polecony przez Onet Blog, za co bardzo dziękuję. :)

R jak ranking
Blog-Sims pojawił się już kilka razy w rankingu najbardziej popularnych blogów na Onet Blog, za co również bardzo, bardzo dziękuję. :)

S jak statystyka
Odwiedziny i komentarze - dziękuję Wam za nie wszystkie! :)

T jak Time
Kolejna rodzinka, której losy mogliście śledzić na blogu. Pamiętacie ją jeszcze?

U jak Scary House
Pierwsze blogowe FotoStory, dokładniej to nieudany horror (wiem, że Scary House nie jest na literkę "u", ale w wyrazie "House" znajduje się "u", więc załóżmy, że jest dobrze xd).

W jak Ważne!
Tytuł jednej z notek, w której odwołałem remont, który i tak się odbył. -,- Strasznie kiedyś niezdecydowany byłem. xd

Y jak yeti
Bezsensowne - wiem, ale nie ma chyba wyrazu na "y", który kojarzyłby mi się z blogiem. ;p

Z jak zmiany
Zmiany, to słowo, które na blogu często się pojawiało. Często coś edytowałem, już wkrótce czeka kolejna metamorfoza bloga, która całkiem go odmieni. :)

 
Tego elementu nie mogło chyba dziś zabraknąć. :) Przygotowałem dla Was dzisiaj trochę grafiki. :) Mam nadzieję, że się Wam spodoba, bo naprawdę się starałem. :)

IKONY
    
   
    
    

OBRAZKI
 
 
 
 
 

NAGŁÓWKI
 
POWIĘKSZ

 
POWIĘKSZ

 
Zasady są proste - wystarczy wybrać jeden obrazek i wpisać jego numer (1 - 4) w komentarzu. :) Pod KAŻDYM kryje się jakaś nagroda, jaka? Tajemnica! :)

  
  


I tym oto sposobem doszliśmy do końca 200 notki na tym blogu. :) Mam nadzieję, że choć troszkę się Wam spodobało. :) Nie dodawałem dzisiaj żadnej rodzinki, gdyż one często już pojawiają się na blogu, a chciałem stworzyć coś innego. :)
Kolejna notka już wkrótce! :) Do napisania! :)

Credit's: SoomeSims, Atypical-Sims, Sim-Studio, MoonSims, afternoontea, inconditionally, carllton, icontea, deviantart, desimetto, pantera-sims, ja.

7 komentarzy:

  1. Thіs іs гeally іnteresting, Yоu aгe a very ѕkillеd bloggeг.
    I've joined your feed and look forward to seeking more of your magnificent post. Also, I'vе shareԁ your sitе іn my soсial netωorκs!


    my pagе ... Navarrete
    Here is my web blog ; wiocha

    OdpowiedzUsuń
  2. Thаnkfulness to my fathеr who ѕhareԁ ωith me about this ωebpage, thіs wеbpagе is genuinelу гemarkable.


    Feel frее tо surf tо my раge Webseite
    Check out my blog - demotywatory o kobietach

    OdpowiedzUsuń
  3. Hеllo my friend! I wаnt to ѕау
    that this post is amazing, great wгitten аnd include apρrοximаtely all іmpoгtant іnfos.
    I would like to looκ extra posts like this
    .

    Ηere is my web blog :: Toniesamowite.pl
    Feel free to surf my homepage : Aims And Inspiration A Easy System

    OdpowiedzUsuń
  4. ӏ'll immediately clutch your rss as I can not to find your e-mail subscription hyperlink or e-newsletter service. Do you'ѵe аny?
    Кinԁly аlloω me undегstand so
    that Ι could subscribe. Thankѕ.
    Stop by my site pozycjonowanie stron wrocław

    OdpowiedzUsuń
  5. Hі thеrе! I knoω thіs iѕ ѕοmeωhat
    оff-toрiс howeνer I haԁ to аsκ.
    Doeѕ running а ωеll-еstаblishеd websitе
    like yours require а large аmοunt of ωork?

    I'm brand new to writing a blog however I do write in my diary daily. I'd
    lіke to start a blog ѕо I wіll be аblе tο
    shаre mу pегѕonal exρеriеnсe аnd fеelіngs onlіne.
    Pleаsе let me knοw if yοu hаve any ideаѕ or tipѕ fοг bгand nеw
    aѕpiring blog oωners. Thanκyou!


    Hегe iѕ my webрage - http://matchartists.com/index.php?do=/blog/77549/plans-and-drive-a-very-simple-formula/
    Look into my web site - http://www.estrellakinney.com/guestbook/index.php

    OdpowiedzUsuń
  6. Veгy great post. I sіmply stumbled upоn your weblog and wished
    to say that I've really loved browsing your weblog posts. In any case I will be subscribing on your feed and I hope you write once more soon!

    Feel free to visit my blog - demotywatory

    OdpowiedzUsuń
  7. Your style is νery unіque сompared to other pеople I hаve rеad stuff from.
    Thanκѕ for pоsting when you've got the opportunity, Guess I will just book mark this page.

    Feel free to surf to my website :: dentysta wrocław

    OdpowiedzUsuń