sobota, 24 marca 2012

196. Rodzina Bunch cz. I

Data: 24.03.2012 Godzina: 16:27 Słucham: Ivi Adamou - La La Love

 
(c) me, bierzesz daj (c)

Witajcie! :)
Tak wiem, na początku powinienem Was przeprosić, za ostatnią notkę, która została już usunięta. Wiem, pisałem, że odchodzę, ale doszedłem do wniosku, że ciężko mi jest to zrobić, za dużo przeszedłem z tym blogiem, aby go teraz tak sobie zostawić. Przepraszam. Mam nadzieję, że nadal będziemy informować się z tymi blogami, co poprzednio o nowych notkach. :) Wiem, że pisałem w tamtej notce, że będę się starał sam kontrolować kiedy się one u Was pojawiają, ale jak zobaczyłem tą listę, to doszedłem do wniosku, że bez informowania nie dam rady... Przez ten czas, kiedy mnie nie było chciałem założyć bloga z opowiadaniem, bądź z grafiką, szybko jednak się przekonałem, że nie będzie to łatwe, szczególnie, że napisać dobre opowiadanie jest bardzo ciężko, bo każdy ma inny gust. Co do graficznego, to znów zauważyłem, że autorzy z tej kategorii robią cudowną grafikę, a moja taka nie jest, więc za nim się na coś takiego zdecyduję, muszę się podszkolić, na co prawdopodobnie będę mieć czas dopiero w drugiej połowie wakacji. A pro po grafiki, to jak podoba Wam się nowy szablon? Troszeczkę się nad nim męczyłem, nie powiem, ale efekt mnie zadowala. :) Tło specjalnie nie pasuje do nagłówka, bo zaobserwowałem na innych blogach (nie Simowych!), że dużo osób tak robi, ja więc także postanowiłem spróbować. :) To dopiero przedsmak tego, co będzie w przyszłości, szczegółów nie zdradzę, ale powiem tylko tyle, że na blogu już wkrótce odbędzie się wieelkie wydarzenie, kiedy? Po świętach, dokładnej daty na razie nie podam. :) W dzisiejszej notce natomiast dodam rodzinę Bunch, rodzinę stworzoną już przez twórców w grze. Tak mnie jakoś naszło na zagranie właśnie nimi. :) A więc nie przedłużam już dłużej, bo i tak pewnie nikt tego nie czyta i przechodzę do rodzinki. :)
Miłego czytania! :)

* * *
Rodzina Bunch cz. I

Może na początek przyda się drobne przedstawienie:

 
Judy Bunch

 
Jej mąż - Jack Bunch

 
Starszy syn - Ethan

 
Starsza córka - Lisa

 
Młodszy syn - Arlo

 
Młodsza córka - Darlene

Ok, to możemy przejść dalej xd

 
Robimy śniadanie. :)

 
Rodzeństwo się chyba nie lubi. ;p

 
Śmianie się z czegoś tam...

 
Rozmowa z gazeciarką, która chyba nie jest nią za bardzo zainteresowana. ;d

 
Rodzinnie :)

 
Judy postanowiła trochę schudnąć i zaczęła ćwiczyć.

 
A Jack poszedł spać w środku dnia...

 
Lisa zaprasza swojego znajomego. :)

 
Dziecięce lata :)

 
Rozmowa z przyjaciel ;p

 
 
Przedstawiam Wam Robinsona :3

 
Pierwszy pocałunek ;)

 
Bitwa na poduszki ;d mina Lisy jest bezcenna xd

 
Sypiemy karmę dla pana Robinsona :)

 
Zabawa domkiem dla lalek

 
Uwielbiam go! :)

 
A ten se dalej śpi...

 
Robinson z Lisą. :)

 
 
Judy z Jack'iem zaczęli się kłócić.

 
A wkrótce ze sobą zerwali... (mina Judy - świetna! xd)

 
Jack chciał wszystko naprawić, ale niestety z marnym skutkiem... (czy ktoś jeszcze oprócz mnie zauważył, że Bunch'owie to mistrzowie min? )

 
Lisa pociesza siostrę :)

 
Smutny Jack zaskoczony reakcją byłej żony

 
Sprzątanie ;p

 
Bunch'owie chcą się dobrze odżywiać i przechodzą na zdrowsze jedzenie :)

 
Głodny

 
Nagle odwiedził ich Mroczny Kosiarz ;o

 
Jack umarł. ;/ Ethan chciał nawet grać z mrocznym w szachy, ale ten zniknął, pewnie się bał, ze przegra...

* * *
Reklama

 
Zapraszam wszystkich na tego świetnego bloga! :)

* * *
No, a więc to na tyle w dzisiejszej notce. :) Kolejną przewiduję za za tydzień! :) Do napisania! 8]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz