sobota, 10 marca 2012

195. Simowe zdjęcia. Premiorowy zwiastun "Zostań Gwiazdą"

Data: 10.03.2012 Godzina: 14:22 Słucham: Mohombi - In Your Head
 
(c) TheTomuland

Witajcie!
Tak, wiem długo mnie było, ale miałem swoje powody... W ostatnim czasie starałem nadrobić komentowanie Waszych notek, dużo tego było, więc jeżeli o kimś zapomniałem to bardzo przepraszam. :) Jak widzicie na blogu znowu widnieje nowy szablon, nawet mi się podoba, ale jak uda mi się stworzyć coś lepszego to to wstawię. :) A Wy? Co o nim sądzicie? Długo nie grałem w Simsy, wczoraj włączyłem je na chwilę, ale nie pograłem za długo. Ogólnie to cały czas zastanawiam się jeszcze nad kupnem "Zostań Gwiazdą". Ma już ktoś z Was ten dodatek? Czytając opinie na różnych forach zauważyłem, że większość go chwali, ale są też osoby, którym coś się nie podoba i potrafią takich rzeczy wymienić dosyć dużo, więc sam już nie wiem. ;c
Dzisiaj w notce przygotowałem dla Was trochę zdjęć z Simsów, z rodzin, które nigdy nie pojawiły się na forum, bądź nie publikowane fotografie z rodzin, które bardzo powinnyście znać. :)
Ciekawe czy kogoś poznacie? ;>
Miłego czytania! :)

* * *
Simowe zdjęcia

 
Zabawy z Panem Klockiem Juniorem xd

 
Gaszenie pożaru!

 
Pierwszy pocałunek :)

 
- Ten facet nie potrafi śpiewać!

 
Oglądanie nudnych programów w telewizji...

 
To zdjęcie ma długą historię, a tak w skrócie, to ten sim zaczął całować się z pewną simką na oczach swojej narzeczonej. ;o

 
 
No i szybko ze sobą zerwali...

 
... i się jeszcze pokłócili. ;/

 
Niedawno stworzona przeze mnie Simka. :) Zastanawiam się, czy dodać jej historię na bloga?
A tak a pro po, to nie uważacie, że na tym zdjęciu ma jakieś dziwne te oczy?

  
Sąsiedzki maraton grillowania ;p

 
Rozdawanie autografów :)

 
Nie ma to jak plotkowanie o osobistościach ;d

 
Robienie prania :)

 
Zachmurzone Bridgeport

 
Moja simka się zdenerwowała, bo jej sąsiadka randkę zepsuła xd

 
Kwiatki :)

 
Wspólne patrzenie w gwiazdy ;)

 
Fajny widok, co nie? :)

 
Ta profesja opiekunki do dziecka jest naprawdę strasznie trudna! ;/

 
Trudno... hot-dogi będą spalone. xd

* * *
Premierowy zwiastun "Zostań Gwiazdą"

 
Kliknij w miniaturę, aby zobaczyć

* * *
Zapraszam:

 
* * *
I to by było na tyle! :) Mam nadzieję, że notka Wam się spodobała. :) Do napisania! 8]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz