sobota, 18 lutego 2012

193. II urodziny Blog-Sims!

Dziś jest: 18.02.2012 godzina: 14:00. Właśnie słucham: Adele - Someone like you
 

 

Sto lat! Sto lat!
Witajcie!
Właśnie dzisiaj nadszedł ten dzień - dzień II urodzin Blog-Sims! Przygotowania trwały długo, nawet bardzo, ale jakoś dałem radę i dzisiaj przygotowałem dla Was masę niespodzianek. Od części oficjalnej, aż po część rozrywkową! Życzę każdemu dobrej zabawy, mam nadzieję, że uda Wam się wytrwać do końca. :) Miłego czytania!

 
W tej części możecie przeczytać kilka moim zdaniem ciekawych ciekawostek związanych z blogiem, podziękowania itd.

 
   Pomysł z założeniem Simowego bloga powstał w mojej głowie o długo wcześniej niż myślicie. Godzinami szukałem różnego rodzaju stron, na których można takowy założyć, na początku postawiłem na coś innego niż OnetBlog, aczkolwiek blogi nie wyglądały tam za ładnie, więc przeniosłem się tutaj, na początku miałem Blog-o-Simach, który hmmm... był przerażająco nie czytany i wgl., ale i tak go lubiłem. Założony 31 stycznia 2010 roku zakończył swą działalność kilka dni później.
   Blog-Sims powstał 18 lutego 2010 roku. Na początku jego istnienia nie był on zbyt chętnie odwiedzany, a ja sam w tedy miałem do niego niestety słabe nastawienie. Pierwszy komentarz napisała $paula$. Pamiętam ten dzień. Dalej było już tylko lepiej, zaprzyjaźniłem się z wieloma blogerami, nauczyłem się robić jako tako grafikę itd. Nie oznacza to jednak, że przez ten czas wszystko układało się już pięknie i ładnie, wiele osób pisało krytyczne komentarze, bądź obrażały autorów innych blogów pod moim nick'iem. Udało mi się jednak z tym poradzić podpisując się już u innych tylko bez tyldy (~). Po ciężkich miesiącach ciężkiej pracy wreszcie nadszedł dzień I urodzin, które okazały się dość dobrym przedsięwzięciem. Drugi rok z Blog-Sims minął bardzo szybko, w czasie jego trwania rozpoczęła się nowa era, ja zmieniłem nick i całkowicie odmieniłem swoje nastawienie. Jednak w październiku coś się ze mną stało i postanowiłem zakończyć dalsze prowadzenie tego bloga, nie trwało to jednak długo i szybko powróciłem, a całe to zdarzenie zapisało się w historii jako jego drugie zawieszenie, pierwsze miało miejsce prawie rok wcześniej. Wkrótce nastał grudzień i mój zapał do blogowania powrócił. Teraz bardzo się cieszę, że udało Wam się ze mnie przetrwać aż tyle lat! Dziękuję Wam za to! :)

 

Czas podsumowań, czas podsumowań...:

- Blog-Sims był dwa razy oficjalnie zawieszony
- cztery razy jego autor zmieniał nick
- na blogu widniała niezliczona ilość szablonów
- ilość notek po pierwszym roku istnienia to 128
- ilość notek po drugim roku istnienia to 193
- ilość notek napisanych w drugim roku istnienia to 65
- statystyka po roku wynosiła 39776 odwiedzin i 2105 komentarzy
- licznik po roku wynosił najwięcej 7 osób online
- statystyka po dwóch latach wynosi 92526 odwiedzin i 4612 komentrazy
- licznik po dwóch latach wynosi najwięcej 15 osób online
- przez drugi rok statystyka powiększyła się o 52750 odwiedzin i o 2507 komentarzy
- licznik prze drugi rok powiększył się o 8 osób online
- ilość zorganizowanych i dokończonych konkursów między blogowych wynosi dwa
- ilość notek poleconych przez OnetBlog to 2
- ilość zorganizowanych imprez i postów specjalnych wynosi 8.

 

Ciężko było wybrać, ale jakoś się udało! Wielu szablonów niestety już nie mam, dlatego nie zostały one uwzględnione w TOP'ie, ale myślę, że to aż tak bardzo nie będzie nikomu przeszkadzało. :) Zapraszam do obejrzenie galerii:

10 miejsce:
 
Szablon ten widniał na blogu zaraz po pierwszym zawieszeniu, jak na tamte czasy był dla mnie mistrzostwem, choć teraz widzę dużo niedociągnięć. Pamiętam, że długo na nim siedziałem.

9 miejsce:
 
Natomiast ten zapoczątkował nową erą na Blog-Sims. W tamtych czasach lubiłem robić proste, teksturowe szablony.

8 miejsce:
 
Pierwszy szablon! Uwielbiałem go! Robiony w Paint'cie, ale i tak wspaniały!

7 miejsce:
 
Ten wystrój bloga towarzyszył m.in. jego pierwszym urodzinom. Jest na nim Jonathan Model, ach brakuje mi tej rodzinki. ;c

6 miejsce:
 
Ten to chyba pamiętacie? Zrobiłem go inspirując się dziełami sławnych grafików, co mi średnio wyszło, ale i tak był, jest i będzie dla mnie cudowny! :)

5 miejsce:
 
Jak ja nad nim długo siedziałem! Ale było warto! Z tego co pamiętam, to przypadł Wam do gustu, tak jak i mnie. ;d

4 miejsce:
 
Także całkiem niedawno mogliście podziwiać go na blogu i to o dziwo dość długo, choć ja nigdy nie umiem wytrzymać z jednym szablonem kilku tygodni. Podejrzewam, że widniał by jeszcze dłużej, gdyby nie zawieszenie...

3 miejsce:
 
Pierwszy świąteczny szablon jaki był na blogu! Uważam go za świetnego. :) Wiem skromny jestem. ;D

2 miejsce:
 
Drugi świąteczny szablon! Większość z Was pewnie go pamięta, co? Uwielbiam go! Z rodzinką Star. :)

1 miejsce:
 
I czas na mojego ulubieńca! :) I chyba nie tylko mojego, jak ten szablon pojawił się na blogu, to jeszcze milej czytało mi się Wasze komentarze! :) Wiele wyglądów było podobnych, jednak teraz po tych dwóch latach uważam, że ten był najlepszy! :)

 
Dziękuję! <3
Wiem, że może takie jedno słowo to za mało, ale nawet jakbym napisał ich 100000000000000..., to uważałbym to za za małą ilość. :)

Chciałbym także Was przeprosić: w zeszłym roku zorganizowałem plebiscyt Gwiazdy dla czytelników Blog-Sims, który teraz, po roku uważam za... no nie wiem głupi? Dlaczego? Otóż dlatego, że wielu czytelników pokrzywdziłem nie dając im żadnych gwiazd, bądź dając np. srebrną, brązową, a nie złotą. Jeszcze raz Was za to przepraszam i obiecuję, że od teraz będę już sprawiedliwszy.

W związku z sytuacją sprzed roku postanowiłem WSZYSTKIM wręczyć złote gwiazdy:

abbie Adrianne AgnEs anonim-alice arbuuz bella BlueRose Canella Caramella Chanel Cristall denni. Desire Effie Elin Elysia Estella Sanchez Fallen Inssy Isza Julia kacper_ Kali Kilmeny Kolorek^^ linde Livi Luflee Lullrainby Lusiaa Łędina mari11001 Milky Mindosie Mrs_Phantom Nikkas Noreen Nulla Olka Pan Sim porozrzucana Pretty Przygarnij Zwierzaka Ramka1 sami. Sara Person Shelyy Simka Nikia Simmy Sonny Stej Sunny_ Susie Tiilena tonnie_ tvirty_ tyjulia vanilia_ xFabi WSZYSCY

Pragnąłbym także podziękować wszystkim tym, którzy wkleili baner reklamujący imprezę i zaprosić Was na ich blogi:

porozrzucana mari11001 Kilmeny tonnie_ duet blueexd The Tomuland Arielka Shallow Ravbery Cranberry Bubble

 
W tej części możecie ujrzeć troszkę grafiki, której stworzenie zajęło mi bardzo dużo czasu. :)

 

   
   
   
   
   
   

 

 
 
 
 
 
 

 

  

 

 
Nagłówek Tło Button

 
Nagłówek Tło Button

 

 
KLIK

 

 

 
 
Zamawiania loda. ;p

 
Biegamy. :)

 
Nick chce chyba zostać rajdowcem. ;d

 
Czytanie na dobranoc. :)

 
A w tym samym czasie Laura urodziła Lenę Agent. :)

 
Pierwsza noc w swym pokoiku. ;)

 
- Sul sul!

 
Z Zuzią. ;p

 
Zniszczona zabawka. ;/

 
Lena otrzymała lalkę wymyślonego przyjaciela. Bobo się zwie. xd

 
Gotujemy. :)

 
 
Urodzinki Zuzi. :)

 
 
Nick jest zaskoczony swym niewidzialnym pismem. :)

 
Błąd, błąd, błąd! ;/

 
Zabawy w domku na drzewie. :)

 
Musiałem rozjaśnić to zdjęcie - prace w ogrodzie. :)

 
Ćwiczenia.

 
Czytanie książki, bodajże o ogrodnictwie. :)

 
Piękny widok, prawda? ;p

 
 
Simowe sposoby na nuuudę! ;d

 
Tak, to wciąż ta sama książka. :)

 
Opieka nad Waldemarem. :)

 
Dalej czyta. Zuzia - mistrz drugiego planu! <3

 
Lena! ;d Tak rzadko się pojawia. ;c

 
Tym razem, to Jared jest mistrzem drugiego planu! xd

 
A Nick szczotkuje Zuzannę! :)

 
Waldemar się zestarzał ;< ale i tak jest świetny! :)

 
Ale ciemno... urodzinki Leny. :)

 
Jako małe dziecko. ;p

 
Z prawdopodobnym Bobem! ;d

 
Nieinteresująca nauka mówienia. xd

 
I znów ciemno! Trzeba im kupić jakieś lampy ogrodowe. xd A tak wgl. - to nie martwcie się Laura czyta już inną książkę. ;p

 
Jak on tu śmiesznie wygląda. xd

 
Sypiemy karmę w stroju astronauta. ;p

 
Urodziny! :)

 
...

 
Już jako nastolatek.

 
Laura i Jared nadal baardzo się kochają. :)

 
Żartowniś! xd

 
Uczymy się chodzić. :)

 
Nauka prowadzenia.

 
Lena umie już mówić! :) Pogawędka z mamą. :)

 
Dobranoc :)

 
Nick dba o swój uśmiech. xd

 
Kolejny kawał hahaha ;d

 
Zasłużony odpoczynek ;p

 
Zapisał się na zajęcia pozalekcyjne ze sztuki bodajże ;d

 
Oczywiście nie może zabraknąć zdjęcia z serii Smacznego! xd

 
Zapomniałem o co wtedy chodziło, ale wiem, że Jared go za coś przeprasza. ;)

 
Zaprasza swoją koleżankę. :)

 
Lena baardzo polubiła Boba. ;p

 
 
Pogawędką na spotkaniu. :)

 
Chyba się zakochali, bo...

 
 
... bo ich spotkanie zamieniło się w randkę! ;d

 
Urodzinki Leny! :)

 
Już po przemianie. :)

 
 
A ten znowu swoje! -,-

 

A raczej mini konkurs, ale dobra tam... xd Otóż już tłumaczę o co chodzi: a mianowicie mini konkurs polega na stworzeniu ikonki z tej bazy:

 

... i wysłaniu jej na domis1998@onet.pl Każdy kto się tego dokona otrzyma miesięczną reklamę swojego bloga w uniwersalnej. :) Jeżeli natomiast nie będzie go posiadał w ramce laureaci będzie wpisany jego nick. :) Dodatkowo moim zdaniem ta najlepsza praca otrzyma drobny upominek graficzny. :) Oczywiście nie muszę przypominać, że ikonka ma być wykonana przez osobę ją wysyłającą?

A więc zapraszam do brania udziału! :)



I tak oto dobiegliśmy do końca tej imprezy. :) Mam nadzieję, że Wam się spodobało i, że w miarę możliwości w przyszłym roku także się spotkamy, ale nie już na II. tylko III. urodzinach bloga! :) Dziękuję za przeczytanie notki i przybycie! :) Chciałbym się jeszcze spytać, jak tam nowy szablon? Miał on kilka swoich wersji, aczkolwiek ta została tą właściwą! ;d Mnie w każdym bądź razie się podoba. :) Do napisania! 8]

Credit's: MoonSims, SimsUniverse, Desimetto, ExcellentSim, Pantera-Sims, Sim-Studio, icontea, Carllton, AfternoonTea, dA, tonnie_, ja
Jeżeli cokolwiek pobierasz poinformuj mnie o tym i daj (c)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz