piątek, 10 lutego 2012

192. Rodzina Agent cz. III

Data: 10.02.2012 Godzina: 15:22 Muzyka: Sylwia Grzeszczak - Karuzela
   
(c) me, dodatki pochodzą z icontea

Witajcie!
No i niestety kończą mi się już ferie i w poniedziałek rozpoczyna się szkoła. Ostatnie dwa tygodnie minęły bardzo szybko, starałem się przez nie dokończyć organizację urodzinowej imprezy oraz polepszać swą grafikę, tego ostatniego możecie być świadkiem już dziś - spoglądając na powyższe ikony, tak w sumie, to pierwszy raz od bardzo dawna dodałem tu coś "nie Simowego". ;p Mam dla Was baardzo ważną informację - otóż jeżeli chcecie mnie poinformować o nowym poście na Waszym blogu proszę zrobić to w Menu -> "Informownik"! Notka miała być jutro, ale postanowiłem ją dodać dzisiaj, bo mam akurat chwilkę wolnego czasu. ;d Ostatnio Simsy "zacinają" mi się dość często, muszę zrobić porządek z tymi datkami z internetu, których mam przeszło 300 jak się nie mylę. Dzisiaj mam dla Was rodzinę Agent, taka krótsza część, po więcej zapraszam już w II urodziny! :)
Miłego czytania!

* * *
Rodzina Agent
cz. III

 
Sprzątanie akwarium.

 
Laura jest naukowcem, tzn. teraz jest n urlopie, ale to nie zmienia faktu, iż musi opanować umiejętność ogrodnictwa.

 
Jared po tym jak rzucił pracę kucharza starał się poprawić z logiki.

 
I troszeczkę się spalił...

 
... chciał się umyć, ale najpierw musiał sobie naprawić wannę. ;p

 
Zuzanna! ;d

 
Zaprzyjaźnili się ze sobą! :)

 
Kolejne zdjęcie z serii Smacznego! xd

 
Idziemy na spacerek. :)

 
Po drodze spotkali Agnieszkę Zadek.

 
I ona ich chyba śledziła. ;/

 
Denerwujące jest to, że Simowi jeden spacer potrafi zająć nawet i cały dzień. -,-

 
Tak, tak, tak i znów Smacznego! ;d Muszę wymyślić coś innego, bo już się robi nudne. xd

 
- Wyborne! ;p

 
Jak miło. :) Dostali parę prezentów ślubnych. :)

 
Piszemy podziękowania "na laptopie". xd

 
Jared będzie sobie chyba musiał znaleźć jakieś inne zajęcie.

 
 
On chyba będzie geniuszem! ;)

 
Drugi Kamil Model normalnie!

 
 
Urodzinki! :)

 
Nick po przemianie.

 
To zdecydowanie bezpieczniejszy sposób, aby poprawić swą logikę! ;p

 
Ciąża! :)

 
Nick został skautem! ;p

 
Szczotkowanie Waldemara. ;)

 
 
Niszczenie różnych przedmiotów itd.

 
Prace w ogrodzie. :)

 
 
 
Jared i Waldemar baardzo się polubili. :)

 
Przechwalanie się odznakami. :)

 
Każdy pretekst (no prawie xd) jest dobry, aby nie odrabiać zadania domowego. :)

 
Ale i tak je musiał odrobić, więc jego starania były na marne! ;p

 
Nie ma to jak zabawa w astronautę o którejś tam w nocy. ;d

 
Wygłupianie się przed lustrem. ;p

 
Pieczenie babeczek. :)

 
Były troszkę przypalone, ale Jared panuje nad sytuacją. xd

 
Waldemar i drapanie domku dla kotów. :)

 
A Jared postanowił wybrać sobie nową karierę - stróża prawa. :)

* * *
Zapowiedź II urodzin

Jak już pewnie wiecie, bo kilka razy Was już o tym informowałem zbliżamy się do II już urodzin bloga, które odbędą się za około tydzień, czyli 18 lutego. Wszystkich chciałbym bardzo zaprosić, przygotowania już ruszyły, a na blogu za pewien czas pojawi się licznik, tak jak w ubiegłym roku.
Czeka masa przeróżnych dodatków, zdjęć i wgl. :) Prawie gotowy jest już także szablon, który będzie w zupełnie innym stylu, jakiego jeszcze na blogu było. :)
Także zapraszam wszystkich bardzo gorąco, a jeżeli ktoś by chciał pomóc, to poniżej prezentuje baner imprezy, oczywiście, za taką pomoc będzie nagroda. :)

 

UWAGA! Wkleiłeś baner u siebie bardzo proszę o informację pod najnowszą notką! :)

* * *
Zapraszam:

 
 
  
 

Jeśli o kimś zapomniałem - to proszę mi napisać. :)

* * *
ODPOWIE

* * *
I na tym kończę dzisiejszą notkę. :) Nawet nie wiecie jak jesteście nie na bieżąco z Agentami... trzeba to jakoś nadrobić! A póki co żegnam się z Wami po raz ostatni przed urodzinami! :) Do napisania! 8]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz