środa, 21 grudnia 2011

182. Rodzina Star cz. III

Data: 21.12.2011 Godzina: 14:09 Muzyka:  Wham - Last Christmas

 
(c) Luflee

Witajcie!
Wielkimi krokami zbliżamy się już do świąt. Cieszycie się? U mnie już nawet śnieg spadł! :) Nareszcie. Chciałbym Wam jeszcze przypomnieć, że 23 grudnia na blogu pojawi się specjalny Bożonarodzeniowy post. :) Jeżeli jesteście ciekawi o której, to odpowiadam, że ok. godz. 16.00. :) A tak wgl. to muszę się Wam pochwalić, że zająłem III miejsce w konkursie u Caramelli i Belli na ExcellenSim. :) A no i najważniejsze - strasznie chciałbym, aby jeszcze jutro ukazała się notka z 1. odcinkiem FotoStory. :) Co Wy na to?
Dzisiaj natomiast krótka, trzecia część rodziny Star. :) Miłego czytania! :)

 
Rodzina Star cz. III

 
Nina jest w ciąży! :)

 
A Marcel jest kąpany.

 
Nina postanowiła iść z psem na spacer. Chyba pięć razy z domu wychodziła, bo mi się co chwilę gra "zawieszała". :/

 
Nareszcie naprawiła mi się możliwość kupowania i jedzenia lodów przez Simów. :)

 
Wspomniany jeden z pięciu spacerów. :/

 
Mitchel robi danie na konkurs.

 
Mruczek i jego zabawka. :)

 
Ojojoj! Został sam w domu i zaczął niszczyć kwiatek, tylko troszkę dziwne, bo metr od niego. -.-

 
Brat bliźniak? :o Tutaj mi się też gra "zawieszała". :/

 
Marcel szczeka na ludzi z telewizora. Może chce ich z niego uwolnić? :D

 
Rozmowa z lokajem.

 
Mruczek. :)

 
Chyba zgadniecie czyja to sprawka? Oczywiście Marcela!

 
Nina odkryła w sobie talent muzyczny. :)
Marcel - mistrz drugiego planu! xD

 
A Marcel to muzykalny pies! ;d

 
Nina z małą Amy Star. :)
A tak wgl. to przeprowadziłem całą rodzinę do Twinbrook! :)

 
Jestem strasznie zadowolony z tego pokoju. :)

 
Nowe ubranie! :)

 
Odkrywanie eliksirów. :)

 
Nina i Marcel. :)

 
- Aaaa! Zielony kryształek!

 
- On mnie goni! Aaa pomocy! :D

 
- Aaa! Pomocy!

 
 
Biedny lokaj. :c Chyba już lubi zwierząt.

 
Po ciężkiej ucieczce należy mu się chyba odpoczynek. :)

 
Urodzinki Amy. :)

 
A tutaj już jako małe dziecko. :)

 
I zabawy. :)


Zapraszam:
 
 
 
 
 
Jeśli o kimś zapomniałem - to proszę mi napisać. :)


Zapraszam:
 
Impreza odbędzie się ok. godz. 16.00. Prawdopodobnie! :)
Jeżeli ktoś by mógł, to bardzo bym prosił o wklejenie tego malutkiego bannerku na bloga, z góry dziękuję. :)



ODPOWIE


Informacje:
- Głosujcie na rodzinę roku 2011! (link do sondy w menu)


To na tyle! Kolejna notka prawdopodobnie już jutro! :) Do napisania 8]!

edit; 22.12.2011 15:38
Wiem, że obiecałem jeszcze dziś coś napisać, ale muszę Was poinformować, że kolejną notką będzie już ta Świąteczna. :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz