wtorek, 6 grudnia 2011

180. The Sims 3: Zostań Gwiazdą!

Data: 06.12.2011 Godzina: 16:26 Muzyka:  Ewa Farna - Nie przegap
 
(c) anonim-alice

Witajcie!
Co tam u Was słychać? U mnie Ok. ;) Jak widzicie, na blogu widnieje już nowy, świąteczny szablon. :) Jak Wam się podoba, bo ja napiszę skromnie i powiem, że jest jednym z najlepszych jakie na tym blogu mogliście zobaczyć. ;p
W dzisiejszej notce miałem dać rodzinę Star, ale zmieniłem plany po zajrzeniu na Simowe strony...

  

The Sims 3: Zostań Gwiazdą

   

Plotki o tym dodatku już niejednokrotnie pojawiały się w internecie. Dziś wchodząc na popularne strony internetowe poświęcone Simsom przeczytałem, że "Showtime" zostało oficjalnie potwierdzone, a jego Polską nazwą będzie "Zostań Gwiazdą". Oprócz tego na oficjalnej stronie gry The Sims 3 pojawił się już specjalny dział dotyczący nowego rozszerzenia.

KLIK

Nowy dodatek udostępni naszemu Simowi drogę do sławy! Będziemy mogli zostać: piosenkarzami, magikami, akrobatami, didżejami!
"Zostań Gwiazdą" udostępni nam możliwość wysyłania swoich Simów do gry znajomego za pomocą SimPortu! The Sims 3: Zostań Gwiazdą zostanie także wydane w edycji limitowanej!

Screeny:
 
 
 
 

Prawdopodobna okładka:
 
Ja wiem, że na miniaturce jest okładka edycji limitowanej, a na powiększeniu "normalnej", ale taką akurat znalazłem.

Premiera:
Marzec 2012!

Źródło: Simy.pl, pl.TheSims3.com!


Reklamy:
 
 
 
 

Zapraszam:
 
Jeżeli ktoś by mógł, to bardzo bym prosił o wklejenie tego malutkiego bannerku na bloga, z góry dziękuję. :)


ODPOWIE


Informacje:
- Głosujcie na rodzinę roku 2011! (link do sondy w menu)
- W miarę możliwości bardzo bym prosił, abyście napisali, co takiego chcielibyście w nowej notce na Blog-Sims! :)


To na tyle!

Do napisania 8]!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz