sobota, 24 września 2011

170. Rodzina Flash cz. I

| Data: 24.09.2011 | Godzina: 15:17 | Autor: Domiiin |  
Teksturay: DazedSmoke, dA!

Bierzesz? (c) + info!

   Witajcie! Przepraszam Was, że nie pisałem, aż dwa tygodnie. Ale wiecie, jak zawsze przez szkołę, ostatni tydzień był bardzo ciężki, mimo wszystko starałem się czytać Wasze notki, komentować i w ogóle :).
   Jak widzicie zmieniłem szablon :). I co o nim myślicie? Mnie się tam podoba, jeden z moich ulubionych :P. Zmieniłem także tytuł mojego bloga :). Oraz wróciłem do poprzedniego stylu pisania notek, który troszkę tylko zmieniłem, bo dodałem akapity :).
   W dzisiejszej notce nowa rodzina (tzn. na razie "jednosimowa") - Rodzina Flash, którą mam nadzieję, że polubicie :).


***

Rodzina Flash cz. I

 
Oto Kim Flash. Ambitna, młoda dorosła Simka. Zamieszkała w Bridgeport.

 
 
Gdy tylko się wprowadziła, natychmiast przyszli powitać ją sąsiedzi :).

 
Jeden z jej sąsiadów bardzo jej się spodobał.

 
Niestety, ale on jej nie polubił i natychmiast pojechał do domu.
Nie wiem czemu, ale na tym zdjęciu jakoś tak podejrzliwie na nią patrzy.

 
No cóż, Kim postanowiła się nim nie przejmować i wolała lepiej poszukać sobie pracy. Wybrała karierę - Biznes.

 
Tutaj już chyba jakiś czas później poprawia wygląd przed pójściem na imprezę.

 
Ale niestety wikijadła (czy jak to tam się pisze) nie chciała jej wpuścić do klubu.

 
No to jak to Kim urządziła jej taką awanturę, że aż wikijadła do ściany "dobiła" xD.

 
Ale jakoś udało jej się wejść :). W środku poznała Sima - Kai Leko (czy jakoś tak ;p).

 
 
Tak sobie razem rozmawiali i się polubili, nawet bardzo.

 
Poznała również Lolę Bellę :).

 
Gdy Kim wyszła z klubu postanowiła odwiedzić kogoś z Arsenału Bridgeport, ale niestety nikogo nie zastała w domu ;(.

 
Kolejnego dnia (?) - siłowanie z szafką :).

 
No i przegrała :(.

 
Nowy wygląd :). Ale w tym starym nadal chodzi ;p.

 
Tutaj Kim kupuje jedzenie.

 
A tutaj je kupionego hot-doga.

 
Jakiś czas później Kim odwiedził Kai :).

 
 
I nagle zaczęli się kłócić.

 
I nagle rozpętała się bójka, oczywiście Kim ją przegrała :/.

 
Kim uznała go za arcywroga.

 
 
Kim potrafi świetnie gotować :).

 
Tutaj oczekuje na gofry.

 
Dziewczynie należą się brawa - nie przypaliła gofrów!!!

 
Kim postanowiła zabrać jednodniowy, niepłatny urlop.

 
I wybrała się do siłowni, gdzie spotkała tego Sima, co się z nim pobiła, oczywiście nie odbyło się bez sprzeczki, która na szczęście szybko się zakończyła.

 
A więc tak jak już mówiłem Kim wybrała się do siłowni, aby poprawić swoją formę :).

 
 
Poznała tam Sima - Wayne Bumble (czy jakoś tak, Ci Simowie mają strasznie trudne nazwiska).

 
Jak już na jednym z poprzednich zdjęć było widać - zaobserwował ich paparazii. Prawdopodobny powód - Kim ma 1 poziom gwiazdorstwa :).

 
Kim i Wayne bardzo się polubili.

 
Czy Kim znajdzie w końcu miłość?
Czy spotka jeszcze Kai'ego?
O tym wszystkim przekonacie się już wkrótce! Bądźcie cierpliwi :)!

***

   Zamówienie dla Tally:
 
| Nagłówek | Tło | Button |

***
To na tyle! Co chcecie w kolejnej notce? Rodzinę Lemon, rodzinę Flash, grafikę?
Piszcie w komentarzach :)!!!
Do napisania 8]!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz