sobota, 10 września 2011

169. Rodzina Lemon cz. II

| Data: 10.09.2011 | Godzina: 16:37 | Autor: Domiiin |  
Bierzesz? (c) + info!

  Wstęp:Witajcie! Tak jak obiecałem piszę dzisiaj ;). Szablonu jednak nie zmieniałem, zostawię to na później, mam już nawet plan jak ma wyglądać :). W dzisiejszej notce przedstawię Wam kolejne losy Rodziny Lemon. Miłej lektury ;)!!!

  Rodzina Lemon cz. II:
Ze względu na to, że ostatnio ktoś (wszyscy doskonale wiedzą, kto) skopiował podobno jakąś moją rodzinkę, to od teraz postaram się, aby zdjęcia pojawiające się na blogu były podpisywane!!!)


Ostatnio nie mogliście zobaczyć jak dom Lemonów wgląda z zewnątrz, dlatego pokazuję Wam go teraz ;). Mi się nawet podoba i jest jednym z najlepszych jakie wykonałem (przynajmniej moim zdaniem :)).


Jason pisze podziękowania za otrzymane prezenty ślubne (po raz pierwszy takie coś mi się zdarzyło, żeby goście po przyjęciu coś mi wysłali - wniosek: opcja ta doszła w "Pokoleniach").


Jessica zaczęła rodzić!!!


I urodziła syna, młodzi rodzice nazwali go Jared.
(Sorry, ale musiałem rozjaśnić to zdjęcie, bo było ono robione w nocy.).


Jared ze swoją mamą w nowo zrobionym pokoiku.


Nowy lokaj, z którym bardzo zaprzyjaźniła się Jessica.


Ja już chcę "Zwierzaki"!!! Bo te rybki mi się już pomału nudzą ;/.


Pogawędka z nową przyjaciółką o, której już wspominałem (z lokajem).


Jessica ogląda nagrany przez siebie film.


I pora na urodziny Jareda :).


A tu już jako małe dziecko.


Potrafi robić miny ;D!


A Jessica jest znowu w ciąży :).


Jared ze swoim wymyślonym przyjacielem - Zygmuntem, którego otrzymał od swojego wujka :).


Jared często bawi się swoimi zabawkami, jak chyba wszystkie małe dzieci w Simsach.


Jessica wybrała się na spacer z synem i nagle zaczęła rodzić.


I urodziła kolejnego kolejnego syna - Juliusza.


A tutaj już robi sałatkę na konkurs.


I urodziny Jareda.


Zygmunt także urósł!!!


Jared po urodzinach, już jako dziecko.


  Wiadomości:- Rodziną Września 2011 została... Rodzina Wolff!
- Głosujcie na rodzinę Października 2011 (link do sondy w menu).
- Od teraz możecie składać zamówienia!!! (Więcej: Menu -> Zamówienia).


  Zakończenie:To na tyle! Chociaż, że rozpoczął się już rok szkolny i trzeba: chodzić do szkoły, uczyć się itd. to ja i tak znajduję jakoś na razie czas na tworzenie grafiki (i granie w Simsy oczywiście ;p) dlatego też pod tą notką możecie złożyć jedno zamówienie, ALE UWAGA NAJPIERW PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ Z ZAKŁADKĄ Menu -> Zamówienia!!!. Do napisania 8]!Pixelki (c) PixeLove!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz