wtorek, 30 sierpnia 2011

167. Szablony; 3

| Data: 30.08.2011 | Godzina: 14:24 | Autor: Domiiin |

  
(c) AgnEs

  Wstęp:
Witajcie! Strasznie Was przepraszam, że nie napisałem notki w sobotę ;(.
Ostatnimi czasy w świecie Simowych blogów dużo namieszała autorka bloga Sims-Studioo (którego na szczęście już nie ma), która skopiowała m.in.: szablon od Luflee, jakby tego było mało, to jeszcze na dodatek w swojej pierwszej notce dodała obrazki właśnie autorstwa Luflee i Teddy, podpisała je jako swoje, oczywiście. Prawie wszyscy autorzy Simowych blogów zaraz się "odezwali" w tej sprawie. Jak się nie dawno dowiedziałem, autorka tego bloga napisała również i drugi post, zamieszczając tam podobno Rodzinę Lemon mojego autorstwa. Otóż moim zdaniem ta osoba po prostu postanowiła się z nas "pośmiać". Podejrzewam, że czytając nasze komentarze i notki o niej, siedziała przed komputerem i się z nas śmiała. Nie mam nic więcej do napisania w tej sprawie, no może dodam jeszcze tylko tyle, że naprawdę, lepiej osiągnąć popularność czymś "swoim", niż kopiując coś od innych.
W dzisiejszej notce natomiast mam dla Was szablony, tylko trzy, ale zawsze coś. W kolejnej notce planuję Rodzinę Lemon, a w jeszcze następnej "Dziennikarkę", która jednak powróci w nowej odsłonie ;).
  Szablony; 3:


Nagłówek | Tło


Nagłówek | Tło


Nagłówek | Tło

Bierzesz? (c) + info!
  Zamówienie dla Miasteczko-The-Sims:



  Wiadomości:- Głosujcie na rodzinę Września 2011 (link do sondy w menu).
- Od teraz możecie składać zamówienia!!! (Więcej: Menu -> Zamówienia *NEW*).


Edit; 03.09.2011; 11:51Oddaję zamówienia:

WSZYTKOTHESIMS3:

Nagłówek | Tło | Button

OBRAZKI-HISTORYJKI-I-SIMS3:
Nagłówek | Tło | Button

(c) Na nagłówkach ;).

Mam nadzieję, że się podoba ;). Jakby co to pisać ;).

Prosiłbym o nie składanie już pod tą notką żadnych zamówień!!!
  Zakończenie:To na tyle!!! Pod tą notką możecie złożyć max. 2 zamówienia ;). Do napisania 8].
Pixelki (c) PixeLove!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz