sobota, 20 sierpnia 2011

165. Rozstrzygnięcie Konkursu na Najlepszą Simową Fotografię!


Data: 20.08.2011 | Godzina: 13:37| Autor: Domiiin |

 
(c) Canella

  Wstęp:Witajcie, dzisiaj bez niepotrzebnego przeciągania, przejdźmy już do wyników ;p.  Rozstrzygnięcie Konkursu na Najlepszą Simową Fotografię:
Wyniki:

1. Sonny /// PL-Sims.blog.onet.pl

POWIĘKSZ

Ocena Jury:
Domiiin: Bardzo ciekawa praca, tylko to wygląda trochę jak kilka "posklejanych" ze sobą zdjęć, ale oprócz tego, to nie mam żadnych innych uwag. Daję: 9pkt./10pkt.AgnEs.: 
Bardzo ładne zdjęcie, przedstawia zwykły krajobraz w niezwykłym stylu (przynajmniej mi się tak wydaje, gdyż nie jestem obeznana w TS3). Cóż nie będę się rozpisywać. Daję 8pkt./10pkt.
porozrzucana: bardzo podoba mi się to zdjęcie, świetne kolory i dobry kadr wg mocnych punktów, co mnie bardzo satysfakcjonuje. zdjęcie jest bardzo dynamiczne ze względu na wodospad, który jest nieustannie w ruchu. Daję: 10pkt./10pkt.

Sonda: 25%=25pkt.
Pkt. za wklejenie bannera: 5pkt.
Pkt. dodatkowe: BRAK
Razem: 57pkt.

2. Caramella /// MeSims.socjum.pl
POWIĘKSZ

Ocena Jury:
Domiiin: Bardziej przypomina mi to Simowy obrazek niż fotografię, który jest dość jasny, ale w sumie to nie jest źle. Daję: 8pkt./10pkt.
AngEs: 
Fotka obrobiona w bardzo fajny sposób, dokładnie tak jak lubię, ale niestety nie umiem ;P Jak dla mnie jedna z najlepszych. Daję 9pkt./10pkt.
porozrzucana: świetne zdjęcie, podobają mi się te kolorki, są żywe :) napis może być :) świetnie dobrana tekstura. nie zachwyciła mnie ta fotografia, jedynie kolorami Daję: 8pkt./10pkt.

Sonda: 4%=4pkt.
Pkt. za wklejenie bannera: 5pkt.
Pkt. dodatkowe: 5pkt. (za najszybsze wysłanie pracy)
Razem: 39pkt.

3. Klimeny /// SimFonia.blog.onet.pl
POWIĘKSZ
Ocena Jury:
Domiiin: Pierwszy błąd: twarz Simki jest mało widoczna przez literki "z". Jeszcze śpiwory są troszkę ucięte, ale to nie przeszkadza (przynajmniej mi). Daję: 9pkt./10pkt.
AngEs: 
Widać, że ta simka potrafi przybrać ciekawe pozy przez sen. Fotka jest nieprzerabiana, wygląda bardzo fajnie za co wielki plus. Dobra, nie będę wymyślać. Daję 9pkt./10pkt.
porozrzucana: hah super jest to zdjęcie :) bardzo mi się podoba, śmiesznie śpi ta simka :) jak najbardziej jest świetna, szkoda, że twarz jej jest przysłonięta literką Zzzz. Daję: 9pkt./10pkt.

Sonda: 1%=1pkt.
Pkt. za wklejenie bannera: 5pkt.
Pkt. dodatkowe: BRAK
Razem: 33pkt.

4. Inssy /// MoonSims.blog.onet.pl
POWIĘKSZ
Ocena Jury:
Domiiin: Zdjęcie jest dość ładne, tylko szkoda, że lampa, kwiatek i książki są "ucięte". Moim zdaniem zdjęcie jest też zrobione ze złej odległości. Daję: 6pkt./10pkt.
AngEs: 
Będę szczera, nie do końca mi się podoba ta fotka. Wydaje mi się jakby była za bardzo wydłużona w górę... Wolałabym zdjęcie bardziej naturalne, że tak powiem, bez żadnych póz, ukazujących naturalne simy, ale to jest tylko moje zdanie. Daję 5pkt./10pkt.
porozrzucana: hmm jest naprawdę fajne. jedyne co bym w nim zmieniła to te kosmetyki i torbkę postawiła bym bliżej, żeby nie stały pod tzw siatką :) aczkolwiek nie chciałabym mieć piecyka i drewna koło łóżka. Daję: 9pkt./10pkt.

Sonda: 2%=2pkt.
Pkt. za wklejenie bannera: 5pkt.
Pkt. dodatkowe: BRAK
Razem: 27pkt.

5. Eifela /// My-Sims-World.blog.onet.pl
POWIĘKSZ
Ocena Jury:
Domiiin: Mam tylko dwie uwagi: 1. zdjęcie jest zamazane 2. i ciemne. A n0 i jeszcze okropnie małe rozmiary. Daję: 6pkt./10pkt.
AngEs: 
Szkoda, że fotka taka mała i troszkę ciemnawa... Tak wtrącę, ale wydaje mi się, że simka ma za duży dekoldzik, i dziwnie to wyszło... Ogólnie mi się podoba. Daję 6pkt./10pkt.
porozrzucana: fajny obrazek, śmieszne usta ma heh, szkoda, że taka jakość, ale to chyba wynika z rozszerzenia jpg. jest też trochę za ciemne. Daję: 8pkt./10pkt.

Sonda: 5%=5pkt.
Pkt. za wklejenie bannera: 5pkt.
Pkt. dodatkowe: BRAK
Razem: 30pkt.

6. Isza /// Addictive-Sims.blog.onet.pl
POWIĘKSZ
Ocena Jury:
Domiiin: Na początku, przepraszam, że miniaturka ma inny rozmiar, niż chciałaś. Jeżeli chodzi o zdjęcie, to jest ono dość dziwne, nie za bardzo wiadomo co ono przedstawia. Wykonanie może być, bo jest dość dobre. Daję: 7pkt./10pkt.
AngEs: 
To jest ciekawe, zastanawiam się, co to za zmutek ;P Kurcze i co Ci dać... A co mi tam.Daję 10pkt./10pkt.
porozrzucana: ojej, a co to jest? widzę sima a to czarne ? hmmm bardzo mi się podoba, jest takie inne, oryginalne, wydaje mi się, że to czarne to jakiś czarny duch :3 nie wiem, nie gram w ts3 dlatego mi się bardzo podoba choć nie wiem co to jest ;). Daję: 10pkt./10pkt.

Sonda: 6%=6pkt.
Pkt. za wklejenie bannera: 5pkt.
Pkt. dodatkowe: BRAK
Razem: 38pkt.

7. Arbuuz /// Goferowy.blog.onet.pl
POWIĘKSZ
Ocena Jury:
Domiiin: Dziwne..., ale nie no: fajne i ciekawe. Daję: 6pkt./10pkt.
AngEs: 
Hmmm... Dwójka całujących się simów + facet grzebiący w śmieciach. Ciekawa jestem, czy są jakoś powiązani ze sobą ;P Sama nie wiem, co Ci dać, bo fotka ogólnie fajnie wykonana, ale dałabym może coś innego. Daję 7pkt./10pkt.
porozrzucana: super jest to zdjęcie przedstawia jakąś scenkę, na myśl przyszedł mi taki tytuł do zdjęcia: miasto miłości i biedy xd hehe niezłe miejsce na randkę :3 Daję: 9pkt./10pkt.

Sonda: 2%=2pkt.
Pkt. za wklejenie bannera: 5pkt.
Pkt. dodatkowe: BRAK
Razem: 29pkt.


8. Kolorek^^ /// Miasteczko-The-Sims.blog.onet.pl
POWIĘKSZ
Ocena Jury:
Domiiin: Jak mi się to zdjęcie podoba, takie naturalne, a zarazem bardzo oryginalne. Daję: 10pkt./10pkt.
AngEs: 
Jak dla mnie chyba jedna z trzech najlepiej wykonanych fotek! Simka jest po prostu śliczna, fotka jest duża, nieobrabiana, że tak powiem... ;PZ wielką przyjemnością Daję 10pkt./10pkt.
porozrzucana: fajne ujęcie ;) ładna simka, troszkę mi się jej usta nie podobają. Daję: 9pkt./10pkt.

Sonda: 16%=16pkt.
Pkt. za wklejenie bannera: 5pkt.
Pkt. dodatkowe: BRAK
Razem: 50pkt.
9. mari11001 /// City-The-Sims-3.bloog.pl
POWIĘKSZ
Ocena Jury:
Domiiin: Ha, ha, ha!!! "Trójkowa "zima"" bez śniegu. Zdjęcie jest trochę za jasne i chyba przesadziłaś z tymi płatkami śniegu, jeden to nawet przysłania twarz simki. Daję: 7pkt./10pkt.
AngEs: 
Super fotka, troszkę zawiało zimą, obyś nie wykrakała ;P Jedyny minus, twarz simki jest nie do końca widoczna. Daję 9pkt./10pkt.
porozrzucana: podoba mi się :) zaczynam dostrzegać dobra z zimy ;D  piękna biała dama super jest :) świetnie wyszły te płatki śniegu :). Daję: 10pkt./10pkt.

Sonda: 9%=9pkt.
Pkt. za wklejenie bannera: 5pkt.
Pkt. dodatkowe: BRAK
Razem: 40pkt.
10. tonnie_ /// Atypical-Sims.blog.onet.pl
POWIĘKSZ
Ocena Jury:
Domiiin: Bardzo fajna fotografia, nic dodać, nic ująć. Daję: 10pkt./10pkt.
AngEs: 
Zakochałam się w tej fotce, zgrzeszyłabym, gdybym dała coś innego niż Daję 10pkt./10pkt.
porozrzucana: hahaha te zdjęcie mnie rozbraja :D król artur mniejszy :Dalbo król artur junior :D świetne jest to zdjęcie ! bardzo mi się podoba, jedyne zdjęcie, które tak mnie rozśmieszyło :)Daję: 10pkt./10pkt.

Sonda: 9%=9pkt.
Pkt. za wklejenie bannera: 5pkt.
Pkt. dodatkowe: BRAK
Razem: 44pkt.
11. Simsomanaiczka999 /// TheSims3Help.blog.onet.pl
POWIĘKSZ
Ocena Jury:
Domiiin: Wszystko byłoby o wiele, wiele, powtarzam wiele lepsze, gdybyś tego nie edytowała w programie graficznym, bo teraz to... nie obraź się ale mi się nie za bardzo podoba. Daję: 5pkt./10pkt.
AngEs: 
Fajna fotka, ale niestety niepotrzebnie poszła do programu graficznego... Jak dla mnie tylko ją to oszpeciło... Daję 6pkt./10pkt.
porozrzucana: hmm szczerze powiem, że nie zachwyciło mnie te zdjęcie, troszkę odtrąca mnie ta biała rameczka i na niej te HOP, reszta ładna :) Daję: 7pkt./10pkt.

Sonda: 11%=11pkt.
Pkt. za wklejenie bannera: 5pkt.
Pkt. dodatkowe: BRAK
Razem: 34pkt.

12. shelyy /// BelovedSims.blog.onet.pl
POWIĘKSZ


Ocena Jury:
Domiiin:  Wszystko jest OK. Daję: 10pkt./10pkt.
AngEs: 
Bardzo podoba mi się ta fotka, najbardziej mi się spodobała, jak pierwszy raz przeglądałam Wasze prace! Daję 10pkt./10pkt.
porozrzucana: oj bardzo mi się podoba, super akcja i te bąbelki i napis, taki skromny jest, ale takie najbardziej mi się podobają :) super ! piękna simka :) ! Daję: 10pkt./10pkt.

Sonda: 10%=10pkt.
Pkt. za wklejenie bannera: 5pkt.
Pkt. dodatkowe: BRAK
Razem: 45pkt.
1 miejsce: Sonny [PL-Sims].
2 miejsce: Kolorek^^ [Miasteczko-The-Sims]
3 miejsce: 
shelyy [BelovedSims]
4 miejsce: 
tonnie_ [Atypical-Sims]
5 miejsce: 
mari11001 [City-The-Sims-3]
6 miejsce: 
Caramella [MeSims]
7 miejsce: Isza [Addictive-Sims]
8 miejsce: 
Simsomaniaczka999 [TheSims3Help]
9 miejsce: 
Kilmenny [SimFonia]
10 miejsce: 
Eifela [My-Sims-World]
11 miejsce: 
Arbuuz [Goferowy]
12 miejsce: 
Inssy [MoonSims]

Nagrody:1 miejsce: Specjalny dyplom:

+ 3 miesięczna reklama Twojego bloga na Blog-Sims + specjalny artykuł o Twoim blogu na Blog-Sims + Darmowe zamówienie na szablon (nagłówek, button, tło).

2 miejsce: Specjalny dyplom:

+ 2 miesięczna reklama Twojego bloga na Blog-Sims + Dwa szczere komentarze o Twoim blogu + darmowe zamówienie na nagłówek.

3 miejsce: Specjalny dyplom:

+ 1 miesięczna reklama Twojego bloga na Blog-Sims + Szczery komentarz o Twoim blogu.

(Animacje wyszły okropnie, więc zostały one wycofane z nagród, przepraszam ;(.)

4 miejsce: Specjalny dyplom:

+ 2 tygodniowa reklama Twojego bloga na Blog-Sims.

5 miejsce: Specjalny dyplom:

+ Tygodniowa reklama Twoje bloga na Blog-Sims.

Pozostali: Nagroda pocieszenia:

(Przepraszam, że tylko jedna na 7 osób.)
+ Reklama Twojego blog w jednej notce na Blog-Sims!

Wszyscy: Podziękowania za udział w konkrusie:

(I tutaj również przepraszam, że jedna na 12 osób.)

Dla Jurorów: Podziękowania:

(I tutaj po raz kolejny przepraszam, że tylko jedna.)
+ Przepraszam za pomyłkę, tu miała być nagroda: reklama w jednej notce na Blog-Sims!!!

Informacje:Artykuł o PL-Sims pojawi się w jednej z kolejnych notek, szczere komentarze dla Miasteczko-The-Sims i BelovedSims napiszę dziś, bądź jutro, będą one dotyczyły: szablonu, notek itd. (w każdym razie nie będą one spamem). PL-Sims i Miasteczko-The-Sims czas na złożenie zamówienia mają do 27 sierpnia (jeśli tego nie zrobią nagroda zostanie anulowana, mogą również z tego zrezygnować samowolnie). Jakby się coś nie zgadzało to piszcie w komentarzach :). A no i reklamy rozpoczynają się od dzisiaj.
  Reklamy dla miejsc 6-12:
   
SIMFONIA SIMFONIA SIMFONIA
   
   
   
   
  

  Wiadomości:- Głosujcie na rodzinę Września 2011 (link do sondy w menu).
  Zakończenie:
To na tyle! Kolejna notka już jutro :)! Do napisania 8]!

Pixelki (c) PixeLove!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz