piątek, 22 lipca 2011

157. Rodzina Model cz. XIII

Autor: Domiiin Data: 22.07.2011 Godzina: 13:26 Muzyka: Ell & Nikki - "Running Scared"

 

  Wstęp:Witajcie! Przepraszam, że tak długo nie pisałem, ale przez ten czas robiłem nowy szablon, przez pewien okres mogliście oglądać taki dość dziwny i nietypowy wygląd bloga, który mi nie za bardzo wyszedł, za to ten, który możecie podziwiać teraz moim zdaniem jest jednym z najlepszych: prosty, ładny, estetyczny itd. Jak widzicie powróciło stare menu, tamto jakoś już mi się znudziło ;p. W dzisiejszej notce, zamiast informacji o The Sims Średniowiecze: Piraci i Bogaci (które są prawie na każdej Simowej Stronie, blogu itd.) zamieszczę trzynastą już część rodziny Model. Życzę miłego czytania :).  Rodzina Model cz. XIII:

Zabawy w ogrodzie :).


Paparazzi jest zachwycony Moniką, co chwilę robi jej zdjęcia ;p.


Dziwne jest to, że Simowie jak chcą pójść gdzieś z małym dzieckiem nawet 5-6 kroków dalej i mają w swoim wyposażeniu, czy tam gdzieś w domu wózek to zaraz go wyciągają i wkładają tam dziecko.


Dwójka takich samych Simów. Z tego co pamiętam, to nie są oni chyba bliźniakami.


Nauka chodzenia. Mały Max bardzo szybko się uczy.


Duch Kamila.


Michał przechodzi kryzys wieku średniego (chyba Wam już o tym kiedyś wspominałem, w poprzedniej notce? nie wiem, nie pamiętam). Co chwilę chce rozwijać jakieś nowo umiejętności.



Nowy dom Modelów, z tyłu wygląda troszkę lepiej, tylko zdjęcie jest troszkę złej jakości, bo robione z daleka.


Odpoczynek w nowym ogrodzenie :).


Zabawy na ślizgawce.


Relaks na huśtawce.


Michał odkrywa eliksiry, zostały mu chyba jeszcze tylko dwa ;).


Gra w szachy :).


Uśmiech proszę!


Wypadek.


Rodzinnie :).


Czytanie książki.


Max dostał Wymyślonego Przyjaciela! Tzn. jak przeprowadziłem Modelów, to dostał :).


Na placu zabaw :).


A Sandi ciągle maluje i maluje, mam nadzieję, że dojdzie na szczyt samozatrudnienia ;p.


Michał to taki drugi Kamil, chyba ;D.


Wymyślony przyjaciel jest strraszny. Wiecie, że on mi się prze teleportował.
  Zakończenie:I na tym kończymy dzisiejszą notkę. Mam jeszcze dla Was sondę, dotyczącą kolejnej notki, a dokładniej, co w niej zamieścić: KLIK.
To na tyle! Kolejna notka już wkrótce. Do napisania 8]!

Pixelki  !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz