czwartek, 14 kwietnia 2011

135. Graficznie: ikonki, obrazki, nagłówki.


  domis19981  12:50  135.| Graficznie: ikonki, obrazki, nagłówki.
   
© sesja: tonnie_ // wykonanie: domis19981
(Bierzesz? © + info)!

Cześć! Jak Wam minął tydzień? Mi nawet dobrze pomijając fakt, że znów jestem chory, a ledwo
co wróciłem do szkoły ;/. Pewnie zauważyliście, że na blogu coraz rzadziej pojawiają się nowe notki, nie jest to oczywiście spowodowane tym, że znudził mi się blog, ani nic z tych rzeczy, po prostu mam teraz mniej czasu, ale zapewniam, że w wakacje szykuję masę niespodzianek, mogę Wam na razie zdradzić, że z samym ich początkiem na blogu odbędzie się festiwal simowo foto - graficzny, a w połowie lipca II edycja " Wybieramy najśmieszniejsze zdjęcie ", w sierpniu natomiast również II edycja konkursu na naj simowe zdjęcie (zmienią się trochę zasady, nowa nazwa, prawdopodobnie pojawi się jury, głosowanie w sondach, więcej etapów itd.). A to dopiero początek moich pomysłów, o reszcie dowiecie się już wkrótce :).
Ale się rozpisałem xD. Do dzisiejszej notki przygotowałem trochę grafiki: ikonki, obrazki i nagłówki :).

  Hurts - Stay


GRAFIKA


Ikonki; 6
     
   
Zdjęcia ©: Screeny z " Średniowiecza ".
Bierzesz? © + info!

Obrazki; 5
 
 
 
 
 
Zdjęcia ©: 1 - 2: Luflee 3 - 5: Fallen
Bierzesz? © + info!

Nagłówki; 2
 
 
Tekstury: deviantArt: ???, ???, FluoGirl (pisało tak na teksturze, niestety, ale napis się nie zmieścił na nagłówku).
Tekstura z pierwszego nagłówka została troszkę rozmazana :).
Bierzesz? © jest na nagłówku więc nie zamazywać + info!

  Hurts - Stay

Grafika wyszła mi nawet ładnie - chyba xD.
Ikonki zaokrąglone, bo z tego co pamiętam ostatnio przypadły Wam takie do gustu :).
Mam nadzieję, że ktoś coś pobierze, bo troszkę się natrudziłem nad wykonaniem materiałów do dzisiejszej notki.
Kolejny post już wkrótce, a w nim prawdopodobnie " Dziennikarka " :).
Tak więc, jak zwykle:
Do napisania 8]!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz