sobota, 26 marca 2011

133. Rodzina Model

  domis19981   15:44   133.| Rodzina Model
  
© Luflee

Witajcie! Jak Wam minął tydzień mi dobrze. Piszę tą notkę tak na szybko,
bo zostało mi jeszcze 16 stron lektury do przeczytania na poniedziałek, a jedną
kartkę czyta się z 10 minut ;o. Jak Wam się podoba nowy szablon? Bo mi
bardzo, kolejny udany wygląd :). I mam nadzieję, że zostanie tu na dłużej :D.
Dzisiaj w notce Rodzina Model, nawet nie wiecie jak duży się w tej
rodzinie ostatnio wydarzyła, a dzisiejsza jej porcja to tylko jedna część wydarzeń.
A no i nareszcie mam zainstalowaną "Karierę" :).

  Magdalena Tul - Jestem

Rodzina Model CZ.V

  
Julia idzie do pracy.

  
Odrabianie zadania domowego ;/.

  
Lokaj robi Natalii zdjęcie.

  
Pożar! Jak zwykle strażacy nie pomogli, bo przyjechali po całym
zdarzeniu.

  
Poprawianie umiejętności gotowania.

  
Julia - czytanie książki,
Michał - odrabianie lekcji,
Jonathan - jedzenie obiadu,
Kamil - robienie głupich min :).

  
Chyba ostatnio już wspominałem, że Natalia znalazła sobie
chłopaka, a potem z nim zerwała.

  
Podwójne urodziny :) ( Jonathana i Michała ).

  
Jonathan jako młody dorosły.

  
Michał jako nastolatek.

  
Pamiętacie Sandi French ( dziewczynę Jonathana, z ktorej
cały czas coś wypadało jak zapraszał ją do domu, więc musieli
spotykać się na mieście )?

  
Zaręczyny :).

  
Wkrótce Sandi zamieszkała w domu Modelów i zmieniła
swój wygląd.

  
Ślub :), przez moją nie uwagę Jonathan nie miał na sobie
garnituru.

  
Na ślub zostało zaproszonych mnóstwo gości. Jak widzicie
Natalia i przyjaciółka Sandi (?) mają te same sukienki
tyle, że innego koloru. Ten otyły mężczyzna w stroju kąpielowym,
to nikt inny, jak Mortimer Ćwir :).

  
Sandi wspaniale gotuje, zastępuje lokaja, który znikł xD.

  
Rodzeństwo :).

  
Jonathan szuka pracy, poszedł w ślady ojca i został politykiem.

  
I zaraz rozpoczął naukę charyzmy :).

  
Sandi doskonale gra na pianinie.

  
Nie zawsze trzeba wygrywać :).

  
"Julia nie do poznania" xD.

  
"Julia do poznania" xD.

  
Wkrótce Sandi zaszła w ciążę.

  
Natalia piszę książkę "W Ciemnosciach ".

  
Michał czyta książkę "Myślenie" (?).

  
Uwielbiam to zdjęcie xD, wszyscy myślą o basenie :).

  
  
  
Jonathan wygrał zawody wstrzymywaniu oddechu pod wodą
z Natalią. Jaki dumny :D.

  
Kuchenny klub książki rodziny Model xD.

  
Powrót do domu :).

  
I znowu telewizor się zepsuł :/.

  
Poród!

  
Monika Model :).

  
Pierwsza noc Moniki w domu.

  Magdalena Tul - Jestem

To na tyle!
Kolejna notka - wkrótce.

Pozdrowienia i Do napisania 8],

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz