poniedziałek, 21 marca 2011

132. Lewitujący dom [TS 3].


  domis19981 12:19 132.| Lewitujący dom [TS3].
...................................................................................

Witajcie! Nawet nie wiecie jaki ja jestem dzisiaj szczęśliwy! Dlaczego?Dlatego, że mój blog został po raz pierwszy polecony przez OnetBlog, nie
 wiem kto wysłał maila do redakcji, ale

w każdym bądź razie bardzo tej osobie
dziękuję kimkolwiek ona jest. A jak
Wam się podoba nowy szablon, mi
↑ikonka © domis19981|wydaje się, że jest nawet fajny, taki
↑pixelki ©  |wiosenny z bohaterami "Dziennikarki".
W dzisiejszej notce przygotowałem dla Was instrukcję na
lewitujący ( latający ) dom ( oczywyście w The Sims 3 ).

  Lena - Maybe

Jak zrobić latający dom w The Sims 3?

1. Oczywiście na samym początku załączamy grę wybieramy rodzinkę
( bądź tworzymy nową ), której chcemy zbudować latający dom.

2. Stawiamy ściany ( będzie to parter ).

3. Usuwamy wszystkie dachy na naszej parceli:
Tryb budowania -> ikonka dachu -> usuń wszystkie dachy.

4. Robimy teraz I piętro.

5. Na I piętrze stawiamy podłogę ( ! ).

6. Następnie wybieramy narzędzie młotka ( K ).

7. I usuwamy parter.

8. Jak widzicie nasz dom unosi się w powietrzu, kolejnym krokiem
jest postawienie schodów i wstawienie drzwi, 
aby nasz Sim mógł bezpiecznie wejść do swojego domu.

9. Na koniec urządzamy nasz dom według uznania!

Gotowe! Teraz możemy cieszyć się naszym nie typowym domem!
Oczywiście jeśli chcemy, to nie musimy stawiać w naszym domu
schodów, nasz Sim może się do niego teleportować, w końcu
mając tak magiczny dom, to nasz Sim powinien mieć jakieś specjalne zdolności :).
Zapraszam notka -> 8.|.
EFEKT:
 
Pomysł i wykonanie -> domis19981

  Lena - Maybe

Mam nadzieję, że instrukcja zrozumiała i, że jest lepsze od opisu
rodzinki, który miałem zamiar dzisiaj dodać :).
Kolejna notka już wkrótce, podejrzewam, że będzie w niej kolejna
ciekawa instrukcja, bądź coś innego :).

Jeszcze raz dziękuję za polecenie mojego bloga :)!

Do napisania 8]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz