piątek, 7 stycznia 2011

118. Rodzina Model cz. I

   
(c) Sonny | pl-sims!

Cześć!

Wiem, wiem, miałem wczoraj napisać kolejny odcinek FS, ale nie wyrobiłem się, muszę,
no niestety troszkę zmienić scenariusz, bo doszedłem do wniosku, że ten był zbyt taki, że to tak nazwie " zwykły ". Żadnych tajemnic, sekretów itd. Także kolejny odcinek " Dziennikarki " postaram się dodać, dopiero w czasie moich ferii ( 17.01 - 30.01.2011 ) :(.
W dzisiejszej notce, przedstawię Wam moją nową rodzinę w TS 3 -  Model.
***
Rodzina Model cz.I

 
Oto Julia Model, jest młodą dorosłą, od dziecka mieszka w Sunset Valley
( no, tak naprawdę to stworzyłem ją w CAS ).

 
A to jej mąż, Kamil Model ( także stworzony w CAS ).

 
Oboje mieszkają w małym domku, w spokojnym otoczeniu, dom wybudowałem sam,
nie ukrywam mógł być lepszy, ale w środku jest całkiem ładnie i przytulnie, zresztą,
sami zobaczycie na następnych zdjęciach :).

 
Julia i Kamil bardzo się kochali.

 
Kamil szukał pracy dość długo, nie mógł się zdecydować.
Ale wkrótce został politykiem.

 
Julia wybrała się na spacer, aby zapoznać się z sąsiadami, no niestety
obok nich stoją tylko puste domki.

 
Wkrótce poznała Kornelię Ćwir, z którą się zaprzyjaźniła.

 
Julia świetnie gotowała, o jej potrawach mówiło całe miasto.

 
Wieczorem, Julia i Kamil, często oglądali telewizję.

 
Dosyć tego dobrego, trzeba wstać i iść do pracy.

 
Super, mój sim może przechodzić przez różne obiekty xD.

 
Kamil, codziennie rano musiał wypić kubek kawy.

 
Julia chce zdrowo się odżywiać, dlatego w ogrodzie postanowiła posadzić kilka warzyw i owoców.

 
Dziewczyna gotowała coraz lepiej...

  
Wkrótce zaszła w ciąże.

 
Pora zapłacić rachunki.

 
Julia bardzo dbała o swój ogródek.

 
Kamil uwielbiał czytać książki.

 
Jak mi się nie podobają te stroje, co simka nosi w czasie ciąży.

 
Julia została zaproszona na imprezę do domu rodziny Ćwir.

 
Poznała tam wiele osób, których wcześniej nigdy nie widziała.

 
Julia była zmęczona, więc szybko wyszła z imprezy.

 
Kobieta godzinami mogła rozmawiać przez telefon, szczególnie z Kornelią.

 
Obiadek :).

 
Julia czytała dużo książek o dzieciach.

 
Chodziła także często do SPA.

 
Pewnie znacie tą simkę, gdy zainstalowałem " PM ", stała się wampirem.

 
Kamil ćwiczy przemowy przed lustrem.

 
W tym samym czasie, Julia zaczęła rodzić.

 
Ponieważ małżeństwo nie ma jeszcze samochodu, Kamil zamówił
taksówkę i pojechał z Julią do szpitala.

 
Urodziła małego chłopczyka, którego nazwali Jonathan.
 

 
Kamil, aby nacieszyć się dzieckiem, zabrał jedno dniowy nie płatny urlop.

 
Julia bardzo cieszyła się, że jest matką.
 

 
Wkrótce młoda matka zmieniła swój styl ubierania.
***
No to tyle na dziś, 40 zdjęć! Rekord? Chyba TAK!
Uwaga nie podpisywałem tych zdjęć więc liczę, że nie będziecie ich kopiować!
Jeśli chcesz ich użyć do grafiki na swoim blogu daj (c) + info!
Możliwe, że w najbliższym czasie, pojawi się na blogu szablon z Modelami :).
Kolejna notka, pewnie Was zaskoczę, ale... jutro!
Także tradycyjne...

edit; 08.01.2011
NN: Wkrótce!

Do napisania 8]!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz