piątek, 3 grudnia 2010

111. "Scary House" odc. 4

Cześć!

Po przemyśleniu wszystkiego, zdecydowałem, że po ponad dwóch miesiącach, " Scary House " powróci :). I właśnie w dzisiejszej notce będziecie mogli przeczytać 4 odcinek FS.
A jeśli chodzi o sondę, to TUTAJ macie wyniki :).
Zdecydowanie wygrało mieszkanie w wysokościowcu,
ale jednak nie wiem, kiedy się o tym notka pojawi :).
A jak nowy szablon, u mnie już spadł śnieg, więc chyba najwyższy był czas na
świąteczno - zimowy szablon :).
***
" Scary House " odc.4

  
Wraz z Agnieszką, Ashley wracała do babci, kiedy nagle przebudziła się i stała
w swoim domu w Bridgeport. Zaskoczona wzięła słuchawkę i zadzwoniła do
swojej przyjaciółki.

   
- Aga, cześć - powiedziała - Wiem, że wcześnie, ale miałam dziwny sen. - opowiedziała,
jej, wszystko po kolei, a ona... ją wyśmiała.
- Dzięki, przyjaciółko! - zakończyła rozmowę Ash i odłożyła telefon.

  
Ashley usiadła na krześle obok biblioteczki, zabrała książkę i zaczęła
czytać, ku jej zdziwieniu, nie były to " Bridge - Port czy Bridgeport - mity ",
tylko książka, którą wypożyczyła wraz z Agą u babci " Prawda i Fałsz ".
Czytała:

" Lord Dark - ur. 1583r., zm.1599r. w Bridgeport nie opodal mostu.
Był znanym pisarzem i poetą XVIw.
Napisał m.in. " Moje Życie ".
Został ogłoszony najlepszym Simem 1593r. ".
 
Ashley nagle urwała, poczuła niesamowite zimno,
a przednią rozbłysło żółto - białe światło.

  
Stał przednią mężczyzna, jakby wampir.

c.d.n.
***
I jak?
Ten odcinek miał być dłuższy, ale doszedłem do wniosku,
iż byście go nie przeczytali :).
***
Odpowiedzi na pytania:

P - pytanie
O- odpowiedź
P: Fajna notka. Ale co się stanie jeśli podamy czosnek????????
thesims3justyny.blog.onet.pl
~ Justyna
O: Mogą się dziać różne rzeczy.

P: A właśnie jak robisz zdjęcia okienek
z komunikatami w The Sims 3????
~ tenshi
O: Dzięki klawiszowi PrintScreenSysRq, może on
być jednak pod inną skróconą nazwą na nie których
klawiaturach.

P: fajna animacja pod nagłówkiem ;-)
na jakim programie je robisz?
simple-sims
~ ADI
O: W GIMP'ie.

P: Bardzo mi zależy aby dostać Po Zmroku na gwiazdkę ;D
Twoj blog mnie oczarował!
Moze wymiana elitą,NN?
[wheels-zone]
~ Greener
O: Zobaczę jeszcze.
***
Dzisiaj nie dodaję informacji, bo tak szczerze - nie chcę mi się,
wstawiać suwaczka do notki i ich pisania ;d.

Kolejna NN: Jak najszybciej ;p!
O czym: Jakieś propozycje, mieszkanie w wysokościowcu?

Zapraszam:
Telemaniac
Coś podobnego do Super-Sims :).

To na tyle!


Do napisania 8]!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz