sobota, 6 listopada 2010

104. Recenzja The Sims 3: Po Zmroku.

   
(c) Lusiaa | BoxSims

Cześć!

Co prawda notka miała być dzisiaj o miksologi ( nowej umiejętności w Po Zmroku ),
ale ADI z SimpleSims, po prosił, abym umieścił recenzję The Sims 3 :Po Zmroku.
Tydzień temu pojawiła się już notka o tym dodatku, ale jednak to nie była recenzja,
tylko umieściłem tam takie różne zdjęcia :).
Życzę miłej lektury ;D!
***
Recenzja
The Sims 3: Po Zmroku

Jeśli chodzi o ten dodatek, to jest on na pewno lepszy od poprzedniego ( Kariery ).
Dlaczego?
Hm, w Karierze skupialiśmy się tylko na zawodzie naszego Sima, co było według mnie dość nudne,
a w Po Zmroku, dochodzą i nowe kariery oraz nowe obiekty i nowe interakcje. Rzeczą, która mi się
najbardziej spodobała w tym dodatku, to możliwość chodzenia nocą po klubach, ale ma to także wady, jeśli nie gramy na kody, nasz Sim będzie rano nie wyspany po bawieniu się w różnych lokalach w nocy. Jeśli chodzi o kolejną wadę, to mała ilość osób barach, szczególnie w tych klubach dla osobistości. Dużo osób czekało także na wampiry, no moim zdaniem nie są one fajne,
wampir nie może Cię ugryźć ot tak, tylko musisz się z nim zaprzyjaźnić i poprosić go oto. Nowe kariery to m.in.: Gwiazda i Miksolog, ta pierwsza jest dość fajna, ale ta druga to już nie za bardzo, bo nasz Sim musi się w tedy poświęcić całkowicie pracy, gdyż musi ćwiczyć umiejętność Miskologi.

Ogólnie:
+
- nowe miasto
- możliwość chodzenia po klubach
- możliwość założenia grupy
- możliwość założenia zespołu
- nowe kariery
- nowe obiekty.
-
- trudny sposób zostania wampirem
- mało Simów w klubach
- mieszkania w wieżowcach są małe.

Moja ocena dodatku:
9,5 / 10 pkt.
 
***
I jak? To była moja pierwsza recenzja na tym blogu :).
Jeśli chodzi o sondę, to większość z Was zastanawia się jeszcze nad kupnem, mam nadzieję, że ta recenzja pomoże Wam dokonać wyboru :).
Następna notka myślę, że pojawi się w poniedziałek ;D.
I wpadłem na taki pomysł, aby na blogu napisać w kilku częściach wielki poradnik do TS 3: Po Zmroku ;D, ale to myślę, że zacznę może od... poniedziałku?!

Dalej proszę Was o głosy

TUTAJ


Na dzisiaj to tyle!

Edit 08.11.2010 16:16

Remont zakończony!
Co prawda miał trwać do środy, ale udało mi się ukończyć przygotowanie szablonu już dzisiaj :).
Kolejna notka już wkrótce, a w niej... :).


Do napisania 8]!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz