środa, 3 listopada 2010

103. Rodzina Diabeł

 


Cześć!
Cieszę się, że halloween'owa notka się wam podobała, mam nadzieję,że w przyszłym roku nie zrezygnuję z tego pomysłu :). Muszę trochęnadgonić z pisaniem notek, bo dość rzadko teraz na blog-sims ukazująsię nowe notki. Nie wiem czy Wam wspominałem, ale zdecydowałem sięjednak kontynuować " Scary House ", a kolejny odcinek
już nie długo :).A no i muszę uporządkować troszkę menu, żeby korzystanie z bloga byłołatwiejsze. Dzisiaj natomiast kilka słów o rodzinie Diabeł i sonda.


***
Rodzina Diabeł:

 
Oto Cody Diabeł, jest dziennikarzem :).

 
To jest jego narzeczona Karolina ( na nazwisko ma tak samo, ale to po prostu zbieżność ), jest
gwiazdą :).

  
Karolina uwielbia grać na różnego rodzaju instrumentach.

 
Cody bawi się maszyną do robienia baniek :).

 
O, Karolina potrafi latać w powietrzu xD.

 
Karolina bawi się swoim akwarium.

 
Karolina - znowu gra :).

 
Widok z ogrodu :), a tak na marginesie, to ja tego domu nie budowałem,
był już w grze, wyprowadziłem tylko z niego zamieszkałą rodzinę, wprowadziłem tą i gotowe!

 
Odpoczynek.

 
Cody wymyśla coś, aby wejść do środka ;D.

 
Karolina rozmawia z osobistością, ona sama ma obecnie 4 poziom sławy :).

 
Paparazzi!

 
Cody wymusza autograf od osobistości, ta jego mina to jest świetna :).

 
Karolina nienawidzi i nie umie gotować ;D.

 
Śniadanko, albo obiadek xD.

 
Karolina ogląda programy randkowe :).

 
W domu Diabłów, wybuch pożar, Cody musiał wcześniej wyjść z pracy,
przez to mniej mu zapłacili.

 
Karolina została zaproszona do jakiegoś tam lokalu :).

 
Postanowiła zostać dłużej i potańczyć, niestety była sama na parkiecie,
a w sumie to dziwne, bo prawie wszędzie w klubach wieje pustkami ;/.

 
Karolina ustala datę i miejsce ślubu.

 
Zakochani.
***
Mam jeszcze dla Was sondę:

KLIK

I jeszcze jedno małe ogłoszenie:
Masz już dodatek Po Zmroku?
I chcesz pochwalić się screenami z niego?!
Jeśli tak to możesz je wysłać na:
domis1998@onet.pl
Najciekawsze zostaną opublikowane na blogu!
Nie czekaj!

I bardzo bym Was prosił o głosy

TUTAJ

To na tyle!

Kolejna notka: piątek/sobota, może coś o nowych opcjach w " Po Zmroku "?

Do napisania 8]!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz