poniedziałek, 24 czerwca 2013

Informacja

Dobra, postanowiłem napisać dokładnie dlaczego odchodzę, bo widzę, że ostatnio sporo osób opuściło Simową blogosferę i reszta zastanawia się dlaczego oni to robią.
Otóż, postanowiłem zostawić tego bloga, bo Simsy mnie już zwyczajnie przestały interesować. No bo ile można? Kiedyś to musiało nastąpić, prawda? Po drugie ostatnia notka pojawiła się przed świętami, więc moje odejście było już tylko czystą formalnością.

I informacja dla Anonimka:
Jeśli myślisz, że odszedłem dlatego, żeby podążać za tą 'modą' to się grubo mylisz. Po co bym miał to robić? Żeby narobić wokół siebie szumu i żeby reszta znów sobie przypomniała o blogu? Jeżeli tak, to wiedz, że ja nigdy nie musiałbym tego robić, bo CometSims zawsze miał grono wspaniałych stałych czytelników, którzy nawet po kilku miesięcznej przerwie o nim pamiętali.

Na koniec jeszcze raz dziękuję Wam za te parę lat. Chciałbym każdemu z osobna, ale czasu by nie starczyło.

Żegnajcie!

20 komentarzy:

  1. Masz śliczny blog, liczę, że po czasie jeszcze wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu :( Przykro. :C No cóż... jedni odchodzą, drudzy przychodzą. Będę tęsknić za tym blogiem. :c Trzymaj się, żegnaj! :) CometSims FOREVER ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro tak twierdzisz... Ale gwarantuję, że nie wywiążesz się ze swoich słów. Jeszcze Ci to wypomnę. Zobaczymy, kto wróci po raz pięćdziesiąty. Może gdybyś tak nie lał na bloga to by się na tą całą sprawę inaczej patrzyło. No ale sorry, gdy ktoś co chwilę zmieniał zdanie w przeszłości dotyczące działalności bloga(zawiechy, końce, powroty) to potem nie ma co się dziwić, że autor ma taką, a nie inną reputację wśród czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoduchna :( może powrócisz, kiedy wyjdzie The Sims 4 :) czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam, że dopiero teraz piszę, ale strasznie szkoda takiego fajnego i ciekawego bloga ;c Nie był zaniedbywany wcale, świetnie się go czytało. To, że nie komentowałam wcześniej, nie znaczyło wcale, że nie czytałam tego, co pisałeś. Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze powrócisz do starych, dobrych czasów. :)
    Cometsims zawsze w naszych sercach ♥ c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, i dziękuję, że wciąż jestem w Twojej elicie ^_^

      Usuń
  7. http://wieczniezaczytanatenshi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, to był świetny blog :c

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam http://ssimsy3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wroc jeszcze kiedyś :) zaluje,ze dopiero teraz odkryłam Twojego bloga..i szybko stwierdziłam,ze prowadziłeś jeden z najlepszych blogów o simsach,głównie ze względu na historie rodzin i sympatyczny styl pisania ;) może jeszcze kiedyś wrócisz do simsow! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszyscy wracają na bloga, wracaj i ty proszęęęęęe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na mojego bloga: http://the-sims-jula-88.blogspot.com/ jeszcze się rozwijam więc proszę nie hejtować! :-( :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chcecie poczytać o The Sims 3 polecam bloga http://poradniksima.blogspot.com/ Blog, którego popularność rośnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog, bardzo mi się podoba, uwielbiam tematykę simsów. Zapraszam do swojego bloga o takim samym temacie <3
    http://mint-pogrywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ludzie!
    Pierwsze komentarze, zaraz po zamknięciu bloga - okej, nadzieje na powroty itp.
    Ale pisanie komentarza tylko po to żeby w CHAMSKI sposób zareklamować swojego bloga, to chyba już lekka przesada. ;-;
    Nic nie mam do takich osób, ale... Serioo? .-.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda bo bardzo lubiłem czytać jak grasz w the sims 4 bo to moja ulubiona gra. POlecam też mojego bloga
    Moja strona the sims 4

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć chciałam poinformować, że przenoszę cała swoją simową ekipkę z blogspot.com na tumblr.com - serdecznie zapraszam ;)
    Pozdrawiam ^^
    desimetto.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń