wtorek, 7 sierpnia 2012

206. Rodzina Agent cz. VIII

(c) Inssy

Cześć! :D
Co tam słychać? U mnie nawet w porządku, poza tym, że pierwszy miesiąc wakacji już za nam. ;c Nawet nie potrafię sobie wyobrazić, że za kilka tygodni trzeba iść znowu do szkoły. ;/ A tak ogólnie to sorry, że skomentowałem wasze notki z takim opóźnieniem, ale przez jakiś czas nie wchodziłem na bloga. Ostatnio jakoś znowu zacząłem czytać Harrego Pottera, już chyba z piąty raz. :D Obecnie jestem na piątym tomie, a do końca wakacji mam zamiar przeczytać jeszcze szósty i siódmy. :) No, ale nie będę już przynudzać, tylko daję obiecanych Agentów! <3

Rodzina Agent cz. VIII

 
Postanowiłem przeprowadzić Agentów do Starlight Shores. :3

 
Urodzinki Toma :)

 
Po urodzinkach :D cała Lena, nie sądzicie? :)

 
 
 
Lena postanowiła zostać piosenkarką! :D 

 
 
Lenny postanowił zaprzyjaźnić się z Henrykiem! :D

 
Wielka dziura autorstwa Henryka I Agentowego xd

 
Zuzia <3 pamiętacie ją jeszcze? :D

 
Henryk I na swoim 'posłaniu'

 
 :3

 
Czesanie :D

 
A to jest nowy dom Agentów! :) powiem skromnie, że jest cudowny! nie wiem, jak mi się udało go wybudować xd

 
Gotuuuuuujemy :) 

 
Nauka komend
- No usiądź wreszcie? Nie wiesz co to siad znaczy?
- Hau?

 
Nieprzypalone naleśniki - mistrzowska potrawa Leny Agent! :)

 
- Ale ty ciężki jesteś! :D

 
Tom :)

 
- Niech mnie ktoś w końcu wypuści! 

 
- Ale ja jestem silny!

 
- Och daj spokój człowieku już tych Twoich kłamstw się słuchać nie da. xD

 
- Ale ładna kość. Ciekawe co tu robi? :D

 
 - Już jest moja! xd

  Koci taniec xd

 
Śpiewany telegram! :) Lena zaraz spadnie na tego kolesia xd 

Zdjęcie z serii "Ojej! Jakie piękne włosy!" xd

 
I kolejny telegram! <3

 
 Z Tralalala (wiem beznadziejne imię xd) :D
 
I Kevin ze swoją zabawką. :) Zapomniałem jak się nazywała ;/

 
Pielęgnowanie Zuzi. :)

 
Smacznego! :D

 
Zakrztuszenie się spalonymi goframi w Simsach? Bezcenne! xD

 
I na zakończenie Tom bawiący się klockami. :)

Chciałbym Was jeszcze zaprosić:

Dzisiaj to na tyle! :) Kolejna notka już wkrótce, a w niej niespodzianka! :D Do napisania! 8]

29 komentarzy:

  1. super notka :) Henryk I jest cudny! Na zdjęciu gdzie go czeszą wygląda to jakby piesek się całował xD Pamiętasz jeszcze jaka to rasa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tom i Lena są tacy śliczni <3 faktycznie, identyczna kopia mamusi : O śpiewanie telegramu Leny - bezcenne, hahahaha xd
    U mnie właśnie tak jakoś wyszło, że co chwilę coś tam odświeżam, jednak nie ten szablon etc xd muszę jeszcze trochę się rzeczy nauczyć na blogspocie i pewnie trochę to jeszcze potrwa .. no jasne, że możemy xd [truesims].

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notkaa ;D Zuzia jest śliczna :* heh

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie :) Ile to już pokoleń? Bardzo ciekawa rodzina, sporo się u nich dzieje ^^ Pamiętasz może skąd pobrałeś naszyjnik z sercem Leny? Bo mam go pobranego z bloga Anubis360, ale nie chce mi działać ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie też mam od Anubis360 :D a pokolenie to jest dopiero trzecie

      Usuń
  5. agenci fajni jak zawsze :D cała mamusia z tego Toma <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tom jest słitaśny <333 Ogólnie to napisy pod obrazkami rozbrajają XDDD /drollsims ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Tom jest słooodki *o* Śliczny domek i genialna rodzinka! :) divine-sims

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże ! Oni są genialni ! Rzeczywiście Tom to cała mamusia : ) . Oczywiście , że nadal możemy się wymieniać inf. o NN . a powiedz mi jeszcze w którym dodatku dochodzi to otoczenie bo czytając twój blog przełamałem się i postanowiłem , że wkrótce kupię se trójkę z " Nie z tego świata " i może jeszcze z jakimś innym dodatkiem :D . pozdrawiam serdecznie : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Lena jaka piękna <3 Może będziemy się informowali o nowych notkach jak to za dobrych starych czasów ? :D - Mindosie

    OdpowiedzUsuń
  10. szybko Ci chodzą simsy ? W jakim czasie się włączają ? Liczę na odpowiedź, z góry dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, w miarę szybko :) nie liczyłem nigdy dokładnie stoperem w jakim czasie :D

      Usuń
  11. wow, kocham Agentasów <3 Super są te podpiski pod ikonkami, haha, ale siem uśmiała ;d Super wszystko i jasne ze bede informowała o nn, ty oczywiscie mnie też ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa rodzinka ;) Lena i Lenny ;] A powiedz mi jak przeprowadzić rodzinę do innego miasta? Do tego jeszcze nie doszłam xd... Albo może nawet jeszcze nie szukałam ;) [ts2-dndp]

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahaha , Tom jest taki słodki <3 NN na foto-sims-story.blogspot.com ;]
    Mam pytanie czy mogła byś informować mnie o nn ? ;}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przepraszam xd po prostu to było kopiuj-wklej bo pytałam się całej mojej elity ;)

      Usuń
  14. jacy oni są wkrętowii! Tom to taki słodziak i wykapana Lena! pewnie, że pamiętam Zuziee!! A Henryś to mistrz, szczególnie z tą kością :) ja też nie chcę iść do szkoły..

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej dziękuję za wstawienie bannerka :D Lena jest piękna, Tom ma boską fryzurkę <33 Ogólnie kocham Agentów :D // sims4fun

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedyś też tak miałam - z każdą nową notką nowy szablon xd ale mi już przeszło z tym xd ... chyba.oj tam, rozwijaj się w photoshopie, ja też od razu nie byłam the best i nadal nie jestem xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć :) Świetny blog. My chłopaki simomaniacy musimy się trzymać razem ;) Mało nas :) Zapraszam również do mnie :) Pozdrawiam~!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog, obserwuję :))
    Zapraszam do mnie: http://simsvideotv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz cudnych simów w tej rodzince! Tom jaką ma super fryzurkę! :D A na 13 zdjęciu to wygląda, to tak jakby się całowali, hahaha. xd Fajna rodzinka :) pastelsims

    OdpowiedzUsuń
  20. Co za cuuuuudne simy <3 Aha, no i będę cię informować o nowych notkach, tak jak chciałeś :)
    cosmic-sims

    OdpowiedzUsuń
  21. Evo dobrze gada :D my: bigsimstory, sims-passion-evo i simsvideotv od poczatku trzymamy się razem ;) a wszyscy jesteśmy chłopakami. U mnie tez sa fotostory, dopiero kilka czesci, mozesz tez zobaczyc 1 odc serialu Odpadanka na moim blogu w tejze zakladce a drugi juz niestety na yt bo nie umiem go wrzucić na bloga o.O

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem już w twoich obserwatorach ;) i dodałem cie do ulubionych na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki : ) . Może sobie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  24. NN na sim--diary, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. To chyba nie jest zabawka tylko wymyślony przyjaciel- czytałam o tym ,ale możliwe że to zabawka...

    OdpowiedzUsuń