piątek, 30 grudnia 2011

184. Time cz. II

Data: 30.12.2011 Godzina: 12:36 Muzyka: Katy Perry - Fireworks

   
(c) Mrs_Phantom

Witajcie!
Jak tam po świętach? Bo u mnie bardzo dobrze. :) Jest mi okropnie miło, że świąteczna notka Wam się spodobało i pozostawiliście tak wiele komentarzy. :) Dziękuję także wszystkim za graficzne prezenty. :) Jutro sylwester. :) Cieszycie się? A co sądzicie o nowym szablonie? Bo mi się podoba, siedziałem nad nim trochę czasu, bo cały czas coś było źle. :/ Ale na szczęście już jest dobrze! ;d A dzisiaj w notce druga i ostatnia część Time, bo nie mam już tej rodzinki. :c
Miłego czytania! :)

 
Time cz. II

 
No więc w "Kujonie" nie wydarzyło się nic takiego, tylko Alicia poznała parę osób. :)

 
A tutaj jakaś dziwna Simka tańczy na stole.

 
Alicia najbardziej polubiła tego gościa ze zdjęcia.

 
 
Ale on jej nie.

 
Gwiazda Bridgeport! ;D

 
Nie zapominajmy o Lordzie Max'ie. ;d

 
 
 
Który nareszcie się oswoił i stał się przyjacielski! :)

 
Ojoj - przewrócił się. :c

 
- Mój kochany Pan Klocek Junior! xD

 
Mała kłótnia?

 
Ale w końcu się pogodzili. :)

 
 
Zabawa "maszynką z przygodami". :)

 
Nagle ktoś do niej zadzwonił - czas na nową sprawę detektywistyczną! :)

 
Po drodze znalazła żółwia. :)

 
Chciała go złapać, ale nie udało jej się. :c

 
A tutaj jej klient przed nią ucieka. -.- Dziwny jakiś.

 
Jak już go znalazła i chciała dowiedzieć się czegoś więcej o zagadce, to on z nią nie chciał rozmawiać. :/

 
I odjechał. ;o

 
 
Doszła do wniosku, że nie będzie się zajmować tą sprawą, a ten facet niech znajdzie sobie innego detektywa, jak jej nie lubi.
Po drodze do domu zamówiła sobie hot-doga w tych takich ciężarówkach co jeżdżą po Bridgeport.

  
Czas na nowy styl?

 
Tak! :)


Zapraszam:


Jeśli o kimś zapomniałem - to proszę mi napisać. :)


ODPOWIE


Informacje:
- Głosujcie na rodzinę roku 2011! (link do sondy w menu).


To na tyle! Wiem, że nudne i wgl., a na dodatek te pierwsze zdjęcia nie najlepiej mi się rozjaśniły. :/ W każdym bądź razie chyba nie jest najgorzej prawda?
Kolejna notka już wkrótce! Prawdopodobnie jutro. :)

Do napisania 8]!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz