sobota, 19 listopada 2011

178. Rodzina Star cz. II

Data: 19.11.2011 Godzina: 11:01 Muzyka: Bruno Mars - Marry You
 
(c) Luflee

Witajcie!
Co słychać? Bo u mnie w miarę OK. Teoretycznie, to tą notkę miałem napisać już w czwartek :P. Ale nie wyszło tak jakoś :c.
Cieszę się, że rodzina Star się Wam spodobała, bo bardzo bym chciał, aby zagościła ona na tym blogu na dłużej :P.
Ostatnio doszedłem do wniosku, aby notki pojawiały się dwa razy w tygodniu. Co Wy na to? Ja wiem, że kiedyś mówiłem, że będę je dodawać raz na miesiąc, ale ja zawsze tak straszę, a potem okazuje się, że są one bardzo często. ;p
Wg. sondy w kolejnej notce chcieliście jakąś rodzinkę ;p. Więc proszę...

  

Rodzina Star cz. II.

 
To jest Mitchel Star - współlokator Nina :).

 
 
Nina wkłada rybki w dziwaczny sposób do akwarium po przeprowadce do Appaloosa Plains. Nad zmianą miasta myślałem kiedyś, ale ostatecznie przekonałem się do tego po przeczytaniu 95. notki u tonnie_ :).

 
Pogawędka...

 
 
 
 
No chyba wiedzieliście, że to się tak zakończy! :P

 
Marcel w Appaloosa Plains nareszcie ma jakiś kolegów! Chciałem przygarnąć tego bezdomnego pieska ze zdjęcia, ale nie zdążyłem :c.

 
Nauka sztuczki ;).

 
 
Król Mruczek I! :D
Mina z drugiego zdjęcia jest fenomenalna! xD

 
Nina i Chip. :)

 
Mruczysław (dla przyjaciół xD) miał pchły. :c

 
A tutaj Nina z żółwiem.

 
 
 
Wspólne patrzenie w gwiazdy. :)

 
Hahaha... ;d

 
- Wyjdziesz za mnie?
Odpowiedzi chyba nie muszę pisać? :)

 
Nie umiem wymyślić żadnego opisu :/.
Jakby co, to na zdjęciu jest oczywiście Mruczek :P.

 
Gotowanie. Mitchel jest troszkę lepszy od Niny - nie przypalił gofrów!
<Brawa!> :D.

 
Marcel w swej budzie :).

 
Niszczenie. :)

 
Mitchel polubił Mruczka, a Mruczek jego :P.

 
 
Przeciąganie liny. :)

 
 
 
- Aport!
Ten patyk to chyba troszeczkę za duży jak na Marcela ;D.

 
Mitchel bawi się z Mruczkiem ;).

 
A Nina z Marcelem ;p.

 
Samotne zabawy.

 
 
 
 
Cichy ślub w ogrodzie. :)

 
Taniec w salonie. :)

 
Kanał kucharski. ;p

 
A Marcel znów śpi w swojej budzie i śni o potworach.

 
Sypiemy karmę.

 
Nowe ubranie, stworzone na potrzeby szablonu. :)

 
A tutaj już jedne ze zdjęć z sesji z szablonu! ;p

 
 
Ja nie rozumiem - jak, niektórzy mogą nie lubić kotów?

 
Zniszczony leżak (chyba przez kota).

 
Musiałem kupić nowy.

 
Uwielbiam to zdjęcie. :)



SONDA



To na tyle!
Tą notkę pisałem w sumie przez dwa dni ;p. Jakoś nie umiałem jej skończyć. xD

> Głosujcie w sondzie!
> Głosujcie na rodzinę Grudnie! (link w Menu)
> Zadawajcie pytania na odpowie.pl (link w Menu)

Kolejna notka już wkrótce! Planuję napisać ją we wtorek, bądź w czwartek :) i prawdopodobnie będzie w niej instrukcja, bo mam już jedną gotową. :) Także do napis...
A! i jeszcze jedno - nie znudziła się już Wam rodzina Star?

Edit; 20.11.2011r. 12:16
Zamówienie dla Crispy-Sims:

 
| Nagłówek | Button | Tło |

Do napisania 8]!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz