poniedziałek, 4 lipca 2011

152. Wybieramy Najśmieszniejsze Zdjęcie: II Edycja - Runda I!

  Domiiin   Sylwia Grzeszczak - Małe rzeczy   04.07.2011  11:44   152.| Wybieramy Najśmieszniejsze Zdjęcie: II Edycja - Runda I!

 
by me!

  Wstęp:Witajcie! Niestety mam dla Was smutną wiadomość. Otóż to już koniec "Dziennikarki". Dlaczego? Dlatego, że Simowie, którzy w niej występują zbyt często się zawieszają, nie mogą wykonywać żadnej interakcji itd. Ale nie jest mi jakoś bardzo przykro z tego powodu, bo i tak chciałem zawiesić to FotoStory, wiecie: brak pomysłów, weny itd. Trochę odpocznę i zacznę robić nowe, lepsze, mam już pomysł więc lada chwila je zobaczycie ;p. W dzisiejszej notce niestety nie ma rodziny Model, ani czegoś o "Pokoleniach". Dzisiaj rozpoczyna się... II Edycja Wyborów na Najśmieszniejsze Zdjęcie ;d. Rok temu ten konkurs cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem, mam nadzieję, że w tym roku też tak będzie, a może nawet jeszcze lepiej ;).
  Wybieramy Najśmieszniejsze Zdjęcie: II Edycja - Runda I:Zasady:
Poniżej zostanie zaprezentowane 10 zdjęć. Każde z nich może zostać tym najlepszym, najśmieszniejszym. Wystarczy, że zagłosujecie na swojego faworyta w sondzie no końcu notki.
Oprócz tego w komentarzach możecie wyrażać swoje opinie na temat zdjęć, które się Wam najbardziej podoba, a które najmniej itd. Głosujecie do środy (06.07.2011) do ok. godz. 12:00. W tym dniu poznamy 3 zdjęcia, które powalczą w Finale. W Finale będziecie mogli głosować również w sondzie do soboty (09.07.2011). W sobotę ok. godz. 12:00 poznamy zwycięzcę. Głosy z komentarzy nie będą liczone! 
Wszystkie zdjęcia są wykonane prze ze mnie. Zakaz kopiowania zdjęć. W przypadku remisu w Rundzie I zdjęcia, które dostały tyle samo procent głosów są wybierane losowo.
Jak widzicie zasady troszkę inne niż roku temu ;).

Oto zdjęcia, które walczą o tytuł Najśmieszniejszego Zdjęcia II Edycji:


1. O! Zobaczcie! Mam siostrę bliźniaczkę!


2. Strażak: Bardzo Wam dziękuję, że gasicie za mnie pożar.


3. Cześć! Jestem fajny Sim, który trzyma w ręku zepsute jedzenie i przechodzi przez mur.


4. Piękna jestem. Prawda?!


5. Mistrz kamuflażu.


6. Jestem super! Dopiero co zaczęłam tańczyć, a już świeci słońce!


7. Kobieto! Wiem, że jesteś duchem, ale mogłabyś się ubrać jakoś normalnie.


8. Uwielbiam rzucać jajkami w czyjeś domy!


9. To boli!


10. Myślicie, że jestem nienormalny?!

SONDA: KLIK! Głosowanie zakończone!

Tak jak już wspominałem głosujecie do środy, w tedy poznacie też trzech finalistów.
  Wiadomości:
- Jako, że są wakacje notki na blogu postaram się pisać częściej.
- Rodziną Lipca 2011 została Rodzina... PRZYJEMNIAK!
- Przypominam o głosowaniu na Rodzinę Sierpnia 2011 (link do sondy w menu).

- Głosujcie w powyższych Wyborach na Najśmieszniejsze Zdjęcie!

  Zakończenie:To na tyle! Chyba nie mam nic dodania, więc do napisania 8]!
Pixelki  !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz