poniedziałek, 20 czerwca 2011

149. Zapowiedź Wielkiego Festiwalu Blog-Sims!

Autor: Domiiin  Data: 20.06.2011  Godzina: 15:53  Tytuł: 149.| Zapowiedź Wielkiego Festiwalu Blog-Sims!

 
(c) Sesja: Luflee // Wykonanie: Domiiin (notka 135.|)!

 Wstęp:Witajcie! Wiecie, że jeszcze dwa, DWA dni do upragnionych WAKACJI?! Jakie macie średnie? Bo ja coś ok. 5.1.  OK, już nie przynudzam tylko przechodzę do notki, tak jak obiecałem dzisiaj zapowiedź Wielkiego Festiwalu Blog-Sims!
  Zapowiedź Wielkiego Festiwalu Blog-Sims:
Nie raz już Wam o nim wspominałem. Długo skrywałem jego tematykę, termin zorganizowania oraz nazwę itd. I tak też będzie do Festiwalu. Dzisiaj poznacie tylko datę...

Oto Festiwalowe bannerki:

  
  
  
   
Do wyboru do koloru!
Każdy kto wklei powyższy banner informujący o powyższej imprezie na swojego bloga i mnie o tym poinformuje, podczas Festiwalu zostanie nagrodzony. Jak? Zobaczymy!

 Wiadomości:- Z powodu małego zainteresowania czytelników "Naszym działem" został on usunięty!
-Już wkrótce wedle ostatnich zapowiedzi na blogu odbędzie się wielki festiwal, w najbliższym czasie dowiecie się coś więcej na ten temat i będziecie mogli przeczytać oficjalną zapowiedź.
- Przypominam o głosowaniu na Rodzinę Lipca 2011 (link do sondy w MENU).
- Zapraszam gorąco!:

 
 Zakończenie:Wybaczcie, że dzisiaj tylko tyle, ale zupełnie jestem zajęty przygotowaniami do wspomnianego wydarzenia :). Do napisania 8]!

Pixelki (c) Grafiker!

 Edit; 22.06.2011 12:01
Od teraz KAŻDY kto wklei jeden z powyższych bannerów, nie otrzyma już nic podczas Wielkiego Festiwalu Blog-Sims!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz