sobota, 5 marca 2011

130. Rodzina Model


Data: 05.03.2011 Godzina: 10:48
Autor: domis19981
<- ikonka (c) domis19981
.........................................................
Witajcie! Wiem, że długo nie pisałem, no ale

wiecie jak to jest: szkoła, nauka.I tak prawie cały czas, kiedy będą te wakacje???
Jak Wam się podoba nowy szablon? Mi bardzo,


osobiście sądzę, że jest to jeden z moich najlepszych. Rodziną marca została
Rodzina Alto, a już teraz możecie głosować na rodzinę kolejnego miesiąca - kwietnia.
W dzisiejszej notce - Rodzina Model, bo baardzo długo nie było. Miłego czytania :).

* * *

Rodzina Model

 
Urodziny Natalii.

 
Oto Natalia Model jako małe dziecko.

 
Kamil próbuje coś tam naprawić, no nawet mu się udało.

 
Zaraz później zepsuł się telewizor, teraz trzeba już było wezwać technika
naprawczego.

 
I urodziny Jonathana.

 
Jonathan jako dziecko.

 
Natalia uczy się mówić.

 
Wkrótce lokaj zakochał się w Julii i tak dziwnie chodził ;o.

 
Włamywacz!!!

 
Urodziny Kamila.

 
Niebawem Julia znowu zaszła w ciąże.

 
Urodziny Natalii. Pewnie zastanawiacie się czemu tak dużo urodzin?
Otóż, w tamtym czasie prawie nic się nie działo w tej rodzinie, a urodziny
to było najważniejsze wydarzenia.

 
I Natalia jako dziecko.

 
Nie wiem czy Wam wspominałem, ale rodzina Model wyprowadziła
się na jakiś czas do innego domu. Na szczęście już mieszkają tam gdzie
poprzednio :).

 
Kolejne urodziny, tym razem Jonathana.

 
Jonathan jako nastolatek.

 
Julia zaczęła rodzić, właśnie w tym momencie, kiedy urządzała pokój
dla dziecka, będzie on w starym pokoju Jonathana, który " posiada "
teraz starą sypialnie rodziców, którzy przenieśli się " na drugi koniec domu ".

 
Kamil zaczął panikować, chociaż jest to już jego trzecie dziecko.

 
Przedstawiam Wam Michała Model.

 
Urodziny Julii, a tak na marginesie, to ja nawet nie wiedziałem, że Simka
w ciąży nie może mieć urodzin.

 
Nie wiem po co dodaje to zdjęcie, chciałem Was tylko poinformować,
że statek, który widzicie na stoliczku nocnym, to ulubiona zabawka
Jonathana z czasów dzieciństwa, na pewno znacie go z poprzedniego szablonu.

 
Urodziny koleżanki Jonathana z podstawówki.

 
No i jak widzicie nowy lokaj, który świetnie gotuje.

 
Dziewczyna, która siedzi i patrzy na Jonathana, to nikt inny jak
ta, która miała na poprzednich zdjęciach urodziny, zakochała się w nim,
lecz on w niej nie.

 
Kornelia Ćwir jako... wampir!

 
Wkrótce Jonathan zakochał się w Sandi French.

 
I prace Julii w ogrodzie.

 
Jonathan i Sandi na swojej pierwszej randce. Nie wiem dlaczego,
ale jak zapraszał ją do domu to ona zawsze najpierw mówiła, że przyjdzie,
a potem, że nie. Jak widzicie przyłapało ich paparazzi, ponieważ Jonathan ma wysoki poziom
osobistości.

 
Urodziny Michała.

 
Michał, jako małe dziecko.

 
Natalia próbuje grać w berka z wampirem, tylko on tak szyybko biega...

 
Nie wiedziałem, że dzieci w The Sims 3 mogą zabierać drugie
śniadania do szkoły ;o.

 
- No kiedy to będzie gotowe?!
Skutki tego, że lokaj tajemniczo zniknął na kilka dni.

 
- Ałaaaa! Ugryzłem sobie palec!

 
Urodziny Natalii.

 
Natalia jako nastolatka.

 
Natalia często pomaga swoim rodzicom w opiece nad Michałem.
- Patrz wyczarowałam jedzenie!

 
" Mistrzyni " miksologii - Julia Model!

 
Natalia próbuje zwrócić na siebie uwagę paparazzi. Podobnie jak inni członkowie
jej rodziny ( w tym Michał ) ma bardzo wysoki poziom osobistości.

 
Rodzinny obiad, brakuje tylko Michała, który już spał.

 
Bardzo podoba mi się to zdjęcie :).

  
Sobotni dzień.

 
Odpoczynek po ciężkim tygodniu.

 
Kamilowi tak posmakowało ciasto cytrynowe lokaja, że cały czas kazał mu je gotować :).

 
Urodziny Michała.

 
Michał Model jako dziecko.

 
I znowu to samo, lokaj kradnie tort!

 
Chłopak Natalii, już niestety nie są razem.

 
Wkrótce Julia postanowiła znaleźć pracę, od teraz jest kucharką :).

* * *

50 zdjęć!
Jeśli chodzi o kolejną notkę to prosiłbym o jakieś propozycje, mam kilka,
więc co chcecie?:
- Rodzinę Model
- Współlokatorzy ( rodzina )
- Instrukcja
???
A i byłbym zapomniał, ostatnio coraz więcej osób pyta się mnie czy wykonuje
szablony na zamówienie, otóż no niestety nie.

Do napisania 8]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz