piątek, 18 lutego 2011

128. I urodziny Blog-Sims!


 


Data: 18:02.2011 Godzina: 14:26
Autor: 
domis19981
....................................................
Sto lat, sto lat! Witajcie! Tak jest, właśnie dzisiaj nadszedł
długo oczekiwany dzień, a mianowicie...
I urodziny Blog-Sims! Przygotowałem dla Was mnóstwo rzeczy, podzielonych na kilka części :), a mianowicie:
- Część Oficjalną,
- Część Graficzną,
- Część Rozrywkową!


Część Oficjalna!

HISTORIA Blog-Sims!

Blog powstał dokładnie 18.02.2010 w godzinach popołudniowych,
miałem w tedy ferie i byłem na siebie zły,
że poprzedniego bloga usunąłem parę dni wcześniej ( mowa o blog-o-simsach ),
więc postanowiłem założyć nowego,
 a ponieważ poprzednia nazwa była zbyt długa
wymyśliłem ciekawy skrót Blog-Sims.
Na początku nikt go nie czytał, dopiero później coś się zmieniło,
a dokładnie po tym jak zacząłem zgłaszać się do ocen
 i pojawiać się w linkach u innych.
Teraz po roku, czuję, że to co robię przydaje się innym i,
że blog ma wielu stałych czytelników. Dziękuję Wam za to :).

CIEKAWOSTKI O Blog-Sims!

- Blog postał 18.02.2010.
- Pierwszy komentarz napisała dokładnie $palau$ 2 marca 2010 o 18:42.
- Blog był tylko raz zawieszony i to na jeden dzień.
- Blog został oceniony 6 razy ( w tym raz otrzymał ocenę celującą ).
- Na blogu pojawiło się około 50 szablon ( gdyż czasami zmieniałem je codziennie ).
- Statystyka blogowa po roku wskazuje 39776 odwiedzin i 2105 komentarzy.
- Licznik wskazał, iż najwięcej osób online było 7 stycznia ( 10 ).
- Na blogu pojawiło się dokładnie 127 notek + notka urodzinowa.
- 31 grudnia został zorganizowany plebiscyt na najlepszą notkę 2010, gdzie wygrała
" 100.(!)| 100 notka! "

PODZIĘKOWANIA I PREZENTY

Zwykle podczas urodzin bloga dziękuje się czytelnikom za jego czytanie,
komentowanie.
Ja także tak zrobię, a oprócz tego oto tzw.:
" Gwiazdy Dla Czytelników Blog-Sims! ":

Złote Gwiazdy
Otrzymują:

Cristall z AnimalBoom:

KLIK
  
Olka z AnimaLion:

KLIK

Runiaa z Funky-Sims:

KLIK

Przygarnij zwierzaka z Kundelek-Rzeszow:

KLIK

AgnEs z SimCenter:

KLIK

Canella z SimsDreams:

KLIK

Cavia z Swinka-Morska:

KLIK

Lezlie z Swinkowe-Abc:

KLIK

Srebrne Gwiazdy
Otrzymują:

Chocolate z About--TS3:

KLIK

Sheezie z MeeSims:

KLIK

Anonim Alice z Nice-Sims:

KLIK

Wiktoria z Pixel--Sims:

KLIK

Sonny z Pl-Sims:

KLIK

Natka z Poradniki-Simowe:

KLIK

Simka Aga z Sims-Storiess:

KLIK

Wiki z The-Sims-3-Planet:

KLIK

Teshi z The-Sims-3-Tenshi:

KLIK

Łędiny z TODAY1:

KLIK

Madzii z Zwierzaczki-i-Madzia:

KLIK

Brązowe Gwiazdy
Otrzymują:

Lusiaa z BoxSims:

KLIK

Marcelina z City-The-Sims-3:

KLIK

Sunny z Funny-Sims:

KLIK

Kairra_ z GraphicallySims:

KLIK

Vanilia_ z Happy-Sim:

KLIK

Silunia z Sim-Paradise:

KLIK

SimsForever z SimsForever:

KLIK

Luflee z Sim-Studio:

KLIK

KasiulaSim z The-Sims-3-KasiulaSim:

KLIK

Kontury gwiazdy: Grafika Google

* * *

Część Graficzna

Animacje:

Związane z tematyką urodzinową:
 
  
zdjęcia: flickr weheairit deviantart
Bierzesz? (c) + info!

Związane z tematyką simową:
 
 
zdjęcia/video: domis19981
Bierzesz? (c) + info!

Ikonki:

Związane z tematyką urodzinową:
   
   
   
   

zdjęcia: flickr weheartit deviantart
Bierzesz? (c) + info!

Związane z tematyką simową:

   
   
   
   
   
zdjęcia: Syjamka tonnie_ domis19981
Bierzesz? (c) + info!

Obrazki:

Związane z tematyką urodzinową:
 
 
 
 
 
zdjęcia: flickr weheartit deviantart
Bierzesz (c) + info!

Związane z tematyką simową:
 
 
  
  
 
zdjęcia: domis19981
Bierzesz? (c) + info!

Szablon:

Nagłówek
Button
( wpisać adres )
Tło

zdjęcia: tonnie_

* * *

Część Rozrywkowa

Konkurs urodzinowy:

Na czym polega? To bardzo proste, każdy kto chcę w nim wziąć udział
musi zostawić pod tą
notką osobny komentarz ( nie chodzi mi tu o nabijanie komentarzy,
tylko po prostu będzie mi w tedy łatwiej znaleźć komentarz konkursowy ).
Z pośród wszystkich zostanie wylosowany jeden,
który wygra reklamę bloga na miesiąc.
Można oddać nie ograniczoną ilość komentarzy konkursowych.
Wyniki w następnej notce :).

* * *
 I tak oto notka urodzinowa dobiega końca.
Nie spytałem Was na początku co myślicie o nowym szablonie?
Więc pytam teraz :). Mi się nawet podoba.
Chciałbym Wam jeszcze raz podziękować za to, że czytacie i komentujecie Blog-Sims!

To na tyle!

Do napisania 8],

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz