sobota, 20 listopada 2010

109. Rodzina Diabeł


by me!

Cześć!

Ale długo notki nie było, co do FS, to coś nie wychodzi, w TS 3 nie da się zrobić
ładnych zdjęć i w ogóle. Za niedługo na blogu pojawi się nowy szablon, ale ten jest ładny
więc zostawię go może do końca listopada, no chyba, że mi się znudzi wcześniej :).
Nareszcie weekend, 2 dni wolnego :).
Dzisiaj mam dla Was zdjęcia rodziny Diabeł :).
***
Rodzina Diabeł

 
Ślub Karoliny i Cody'ego :).

 
A! Włamywacz!

 
Wkrótce okazało się, że Karolina jest w ciąży.

 
Cody cieszył się, że zostanie ojcem.

 
W " Po Zmroku ", można mieć lokaja, który mieszka w naszym domu,
Karolina i Cody, właśnie takiego zatrudnili, nazywa się Bertram Plunkett.

 
Cody uczy się grać na pianinie.

  
Nie wiem czumu, ale to zdjęcie straaaaaasznie mi się podoba :).

 
Karolina, kiedy szła do klubu, napotkała na swojej drodze
straszne wampiry, jednak nie wszystkie są tak miłe, na zdjęciu
widać także dziecko - wampir.

 
Ta mina tego Sima co stoi obok Karoliny, jest fajna ;D.

 
Cody wdał się w bójkę z wampirem, którą z resztą przegrał.

 
Właśnie nie wiem co to takie te bąbelki co wokół Cody'ego
krążą?

 
Nowy dom, także stworzony przez twórców gry, znowu,
wyprowadziłem z niego zamieszkałą rodzinę i wprowadziłem
swoją.

 
W nowym domu :).
***


Informacje:


darmowe reklamki; 1

 
------------------------------
Darmowe reklamki: TAK
( zgłoszenia w osobnych podwójnych komentarzach )!
------------------------------
Button: Można wklejać
------------------------------
Wymiany komentarzami: TAK
2 - 4
4 - 8
10 - 12
Limit: 2 blogi!
------------------------------
Jestem w konkursie na simcenter.
------------------------------
Wygraj komentarze:
W której notce pojawiła się po raz ostatni Simka Sukcesu?
Nagroda: 2 K ( każda poprawna :))
( każda odpowiedź w osobnych podwójnych komentarzach ).
------------------------------
Pozdrowienia dla wszystkich czytelników bloga :)!
------------------------------
Kolejna notka: wkrótce!
------------------------------
Koniec informacji!




Dzięki za 1300 komentarzy :)!

To na tyle!

Edit 21.11.2010
Zauważyłem, że dużo osób myśli, że to jest FotoStory, ale te osoby się mylą, jest to zwykła
notka o rodzince!

Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz