poniedziałek, 9 sierpnia 2010

82. Sims Stories: Rodzina Kamyczek Część III.

Cześć!

Co tam u was słychać? U mnie wszytko w porządku założyłem nowego bloga,
no ale go usunąłem ;p , a no i przepraszam Tych, których poinformowałem
o tym blogu i Tych, którym źle podałem adres. W dzisiejszej notce kolejna
część rodziny Kamyczek.

 

 
Jonathan obserwuje wielką kometę, która zaraz spadnie
obok remizy!

 
Oczywiście ciekawski Jonathan postanawia ją zbadać.

 
Wkrótce otrzymuje wezwanie o pożarze i wyrusza by go
ugasić :D !

 
" Ale jak to!? Chce Ciocia do nas przyjechać!? "

 
Wkrótce młode małżeństwo postanowiło zaadoptować dziecko.

 
Nazwali go Ben.

 
Jonathan bardzo się ucieszył po adopcji dziecka.

 
" O w sąsiedztwie urodziły się trojaczki ! "

* * *

No i koniec notki, jak wam się podoba?

Reklamki; 1

http://ewafarna-polska.blog.onet.pl/

Fajny blog dla fanów Ewy Farny!

* * *

Jeśli chodzi o FS to mogę wam na dzień dzisiejszy podać tylko i wyłącznie
nazwę " W Elicie " . Główną bohaterką będzie Bella, która przeprowadza się z
małego miasteczka nad plaża do wielkiego miasta.

Kolejna notka już wkrótce!

Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz