sobota, 24 lipca 2010

77. Sims Stories: Rodzina Kamyczek Część I.

Cześć!

Jak widzicie notki piszę co dwa (2) dni, w dzisiejszej opiszę wam
swoją ulubioną rodzinkę jak na razie to para.
Ale za nim przejdę do notki podoba wam się
mój nowy szablon, ale się nad nim namęczyłem z 2 godziny gdzieś go tak
robiłem.

* * *

 
Oto Jonathan Kamyczek, jest strażakiem.

 
A to jego dziewczyna Julia (zauważcie, że jej imię także
rozpoczyna się literką "J" :)), jest aktualnie
bez pracy, zajmuje się domem.

 
Ich dom wyglądem przypomina kamienice, ale tak naprawdę jest to drogi
dwu (2 - u) piętrowy domek, stworzony przez twórców gry:).

 
Jednym z wielu hobby Jonathana jest rzeźbiarstwo,
bardzo lubi tworzyć rzeźby, a potem ustawiać je na strychu,
co niezbyt podoba się Juli, która lubi ład i porządek.

 
Natomiast sama Julia interesuje się ogrodnictwem i
gotowaniem.
 

 
I oto pierwsze dzieło Jonathana!

c. d. n.

* * *

No wiem, że krótkie, ale już wkrótce 2 część z opisem ich ślubu
i nie tylko.
Obecnie tak jak już mówiłem pracuję nad FS (Fotostory),
które pojawi się najwcześniej
we wrześniu. No i dziękuję za te ponad 500 komentarzy
dopiero co dziękowałem za 400, a teraz już za 500, oby tak dalej!
Wiem, że w tej notce miała być instrukcja, ale za to dam ją
w NN, czyli może w poniedziałek.
Pod tą notką możecie zmówić 3 reklamki.

Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz