środa, 14 lipca 2010

72. Wybieramy najśmieszniejsze zdjęcie - Runda I!

Cześć!

Zakończyłem już remont (wcześniej)!

* * *

Ostatnio wpadłem na pomysł z organizowania konkursu na najśmieszniejsze zdjęcie,
wszystkie zdjęcia są wykonane prze ze mnie, a wy macie wybrać najlepsze. Co środę będzie
odpadało jedno, zdjęć w sumie jest 10.

Oto, one:

 
1. Patrz mam sztuczny nos!

 
2. Ja zaraz spadnę!

 
3. Latający SimBot!

 
4. Zombie powraca!

 
5. Mamo, jestem głodny!

 
6. Kiedy ja urosnę?

 
7. A może lepiej, żeby tata mi pomógł, nie chcę znów dostać 2!

 
8. Taniec SimBota!

 
9. Ej, mamo w lodówce jest jakiś dzieciak!

 
10. Muszę w końcu kupić ten prysznic!

Głosujecie do soboty, w sobotę poznacie 2 zdjęcia, które będą zagrożone, i
wytypujecie z nich te, które ma zostać, a, które ma odpaść.

Oto sonda: KLIK!

Zakaz kopiowania zdjęć!

Możecie także pisać w komentarzu, które zdjęcie wam się najbardziej podoba, ale głosy liczą się tylko i wyłącznie z sondy!

Edit 14.07.2010 20:53

Będą tylko 2 etapy, w sobotę finał!!!

Edit 15.07.2010 18:05

Remont jednak jeszcze potrwa, notki będą pisane normalnie.

Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz