piątek, 2 lipca 2010

69. Szybka Jazda jesienią 2010!, TS:3 Zwierzaki?

Cześć!

Ostatnio przeglądałem strony o The Sims, i przeczytałem, że
jesienią wyjdą nowe akcesoria

TS 3: Szybka Jazda!

 

Zestaw poświęcony będzie miłośnikom czterech kółek.
Będziemy mogli wybrać jeden z czterech stylów:
  • wyścigowy
  • filmowo - sensacyjny
  • rockabilly
  • luksusowy.
Każdy z nich zaoferuje nowe przedmioty, będziemy mogli wybudować
unikalny garaż.

Screeny:

 

 
(Musiałem je pomniejszyć, gdyż były one za duże.)

Źródło: www.thesims.pl

* * *

Oprócz tego przeczytałem także, że w lutym 2010, mają wyjść

TS 3: Zwierzaki!

Źródło: www.thesims.pl

* * *
Zmieniłem szablon, jak wam się podoba?
Bo mi bardzo!

Następna notka już wkrótce, może dodam jakiś śmieszny film
z simsów, jeszcze nie wiem.

Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz